Cosmic Grunn Event Audio Link

rdilago

Ouwe rot
Afgelopen zaterdag heeft het event "Cosmic Grunn" plaatsgevonden in het altijd gezellige Groningen.

een link naar de audio vind je hier:

http://cosmicgrunn.bandcamp.com/album/noord-jam

Cosmic Grunn
A live event to promote the Electronic Space Music in the north of the Netherlands.
This style of music has its basis in the 70s of the last century. Especially in the experimental sound collages of German bands like Ash Ra Temple, Tangerine Dream, Klaus Schulze and Cluster. But also the early days of Pink Floyd, Gong, Hawkwind and Faust.

Attachments

• Poster_High Res_2015-05-15-2-a4-2 cosmicgrunn poster final3.jpg
    Poster_High Res_2015-05-15-2-a4-2 cosmicgrunn poster final3.jpg
    65,7 KB · Bekeken: 146
  • muziek organisatie noord.jpg
    muziek organisatie noord.jpg
    46,7 KB · Bekeken: 121
  • 11264885_10207511151403371_3280362086661998287_n.jpg
    11264885_10207511151403371_3280362086661998287_n.jpg
    60,1 KB · Bekeken: 123
  • 11540912_10207511160923609_8699545292234083367_n.jpg
    11540912_10207511160923609_8699545292234083367_n.jpg
    69,2 KB · Bekeken: 127
ja, ;-) maar ik was vorige week vergeten het aan te melden
en je was waarschijnlijk toch niet gekomen ;-)

maar voor degene die van het genre houden zou ik willen zeggen
check it out!

Gaan wij de volgende keer ook zeker doen.

Nou de gein is dat wij het willen promoten in Groningen (vandaar Grunn -dialect voor Groningen)
en wij gaan nergens anders naar toe, in principe...... misschien een afvaardiging naar E-Live dat zou ook wel cool zijn.

maar A'dam -Grunn stelt ook niet zoveel voor er was ook iemand uit den Haag en zelfs iemand uit Engeland, dus......

volgende keer gewoon komen hoor!!! maakt het uit dat stukkie rijen

Dan zullen wij het ook eerder aanmelden op het forum natuurlijk

Nou de gein is dat wij het willen promoten in Groningen (vandaar Grunn -dialect voor Groningen)
ik was zaterdag helaas verhinderd anders was ik zeker even komen kijken (was oorspronkelijk wel mijn bedoeling). Ik vraag me wel af of groningen nou de goede lokatie is voor dit soort optredens om een groot publiek naar je toe te trekken (ik heb geen idee hoe druk het was overigens).

Daarom denk ik dat als je kijkt naar het meer promoten in groningen dat het dan misschien een idee zou zijn om dit nog eens te doen, maar dan met wat workshops erbij om een groter publiek te trekken en het interessanter te maken om de reis naar groningen te maken, bijvoorbeeld een workshop basis berlin school sequences of hoe creeer ik soundscapes, Je kunt dan de workshops tussen de optredens door geven zodat iedereen de hele middag of dag blijft. Ik vermoed dat daar best een groot publiek geinteresseerd in zou zijn.

Ik vraag me wel af of groningen nou de goede lokatie is voor dit soort optredens om een groot publiek naar je toe te trekken

Het is nou juist niet de bedoeling om het te houden voor een "groot" publiek..

Wij, de organisators, willen het in Groningen houden, in de rest van Nederland gebeurd al genoeg...
Het gaat erom dat Noordelijke liefhebbers/artiesten eens niet zover hoeven te reizen...
Er waren zelf mensen uit Noord Duitsland die blij waren dat er iets in de buurt was.

workshops erbij om een groter publiek te trekken en het interessanter te maken om de reis naar groningen te maken, bijvoorbeeld een workshop basis berlin school sequences of hoe creeer ik soundscapes, Je kunt dan de workshops tussen de optredens door geven zodat iedereen de hele middag of dag blijft. Ik vermoed dat daar best een groot publiek geinteresseerd in zou zijn.

Tja ergens een goed idee, maar dan praat je niet meer over Live optreden wat het doel is.
En een middag is namelijk zo om

Wij, de organisators, willen het in Groningen houden, in de rest van Nederland gebeurd al genoeg...
Het gaat erom dat Noordelijke liefhebbers/artiesten eens niet zover hoeven te reizen...
Er waren zelf mensen uit Noord Duitsland die blij waren dat er iets in de buurt was.

top, heel mooi initiatief. Ik hoop dat ik de volgende keer erbij kan zijn, ben wel benieuwd naar de live optredens :okdan:

Dus er komt een volgende keer?! Zelf uut Grunn. Dusss vandaar de vraag. :okdan:

Ik ben er helaas niet geweest.

Ik ben ook (even off-topic) zelf ERG MOE van het hele trein-reizen van-tot Amsterdam en omstreeks naar Groningen (soms zelfs twee keer per week om verschillende redenen) omdat er in Groningen te weinig gebeurt binnen de elektronische circuit.

Mijn antwoord op de vraag "je komt helemaaaal uit Groningen" is "ja hé, en weet je met al die aardbevingen wordt Groningen straks ook nog een eiland".

Weer ontopic, voor ons noordelingen komt er zeker vast een nieuwe kans dus en zal proberen om erbij te zijn :)

Back