• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft LX7II (24 kanaals mixer analoog) te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pistolenedje

Stamgast
Hoewel ik nog steeds best wel twijfel zet ik 'm te koop. Hele fijne equalizer, onlangs nog alle faders + pfl laten schoonmaken. Werkt perfect, er is 1 kleiner gebrek: de balance podmetertjes moeten ook nog schoongemaakt worden (kraken nu, alleen tijdens draaien). Vertoont verder gebruikssporen.

Ondanks deze twee minpuntjes een hele fijne solide analoge mixer. Goeie deal voor de liefhebber / hobbyist.

Het is de 24 kanaals variant.

Reden dat ik 'm weg doe: hij is te groot voor waar ik 'm voor wil gebruiken, staat in de weg. Ik sta eventueel wel open voor ruilvoorstellen (bijvoorbeeld zo'n soundcraft 8 of 12 sporen mixer, liefst analoog). Ik zoek ook nog een korg sq1 en een roland aira vt3 dus kom maar op met die ruilvoorstellen.

Ik vraag er minimaal 400 euro voor (niet over te onderhandelen). Deze lage prijs dus vanwege de podmetertjes.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back