• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

> MPC500 Full options 199 ,-euro <

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cuba7000

Ouwe rot
Deze was al 2 x gereserveerd in een andere thread,ben er nu klaar mee mag nu weg voor 250 euro,wat echt supercheap is voor een jonge mpc met upgrades ,dus.....Akai MPC500 paar maandjes oud (dus ook nog met garantie)en slechts 2 x gebruikt in een live set, heeft heeft een upgrade voor nieuwe pads (HAPPY PINK :) ) met nieuwe sensors daarvoor is hij nu veel gevoeliger en speelt veel lekkerder(oude pads krijg je er ook bij) ook zit er een ander display in vergelijkbaar als die van de mpc 2000/4000 zwart met witte verlichte,..zoveel beter/ helderer/leesbaar,(ook hier orginele display krijg je erbij) zit ook een snel sandisk 8GB cf kaartje (vol met sounds) bij prijs 290 euro

ruil evt,..analoge kleine fx doosje,pedaaltjes EQ,s als het maar klein is, zoek ook nog een midi>sync24 converter

Attachments

• $_84-1.JPG
    $_84-1.JPG
    47,2 KB · Bekeken: 137
  • $_84-2.JPG
    $_84-2.JPG
    27,5 KB · Bekeken: 123
  • $_84.JPG
    $_84.JPG
    23,8 KB · Bekeken: 121
geheugen is trouwens ook naar max 128 mb uitgebreid

evt kan ik ook de orginele grijze pads terug erin zetten

prijs 250 eu

Ik heb de grijze pads er weer in gezet

mag weg 250 inc verzenden (maar ophalen kan natuurlijk ook)

sta ook open voor ruil

volledig uitgebreid en superhelder zwart op wit display.. zie vorige posts

foto,s

Attachments

• mpc 22.jpg
    mpc 22.jpg
    316,4 KB · Bekeken: 122
  • 20150724_125557.jpg
    20150724_125557.jpg
    125,1 KB · Bekeken: 119
200 dan ????? met alle opties mpc2000 clear screen, pad upgrade full memory en grote cf card...wie maakt me los

wil een beat step pro kopen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back