Alesis Mmt-8

Status
Please reply by conversation.
Ik dacht dat buiten de kleur er geen verschil zat op de 2 types.
Of is der sequencer ruimte groter?
De zwarte is wel mooier. Heb pas een grijze gekocht, amai dat ding werkt LEKKERRRRR!

Hoi,

Ik heb er onlangs het één en ander over gelezen op een forum via Google, en ook op Harmony-central.
Wat ik daarvan heb begrepen, is dat de grijze versie is uitgebracht met een ouder Operating System. De zwarte had een verbeterd OS dat aanzienlijk probleemlozer was, alleen dit OS valt niet goed door de grijze versie in te lezen. nou ben ik nogal een nitwit op dit terrein, dus lees het zelf even na op dit linkje http://www.harmony-central.com/Synth/Data/Alesis/MMT-8-01.html.

Er zit één anoniem heerschap die wel bijzonder uitgebreid proclameert dat je niet een grijze moet nemen:

This unit is an AWESOME sequencer for LIVE use or studio. You must get a black-faced one with the 1.11 OS. That is a MUST. Do NOT get a grey one with the old l.07 or 1.09 OS and do NOT even get a black one with 1.09. The "older" versions of the MMT-8 have PROBLEMS. But if you can get Black-faced with 1.11 OS---you will have problem free 100% primo functioning. You will pay more, but its worth it. Dont even bother if its not black with 1.11 OS. VERY IMPORTANT. Ive owned many of them. Same thing with the HR-16. Dont get the grey one!! Go for the BLACK HR-16B with more sounds and better functioning all the way.
I LOVE these units!! They are KILLER machines!! Getting harder to find in good condition. Remember BLACK ONLY with the latest OS and you will be fine. :-)))

Tja, dan kijk ik wel uit om jou te zeggen om een grijze te nemen, toch?

Succes

ik heb zelf nooit een zwarte gehad, ze schijnen inderdaad beter te zijn al heb ik geen flauw benul waar die verbetering in zit, dat heb ik vreemdgenoeg nooit ergens kunnen lezen.
ik werk al jaren op een grijze mmt8 (heb er nu 2 voor video sequencing) en dat bevalt me prima, dus je kan ook gerust een grijze kopen wat mij betreft.

mike

Black is beautiful.

Black is beautiful.

Wat gaat jouw kennis met die grijze doen?

Status
Please reply by conversation.
Back