Knoppen An1x

Status
Please reply by conversation.

Kraan

Ouwe rot
Ik zoek drie van de zwarte draaiknoppen (dus alleen de kapjes, niet de potmeters) van de Yamaha An1x.

Heeft iemand deze toevallig liggen of heeft iemand een donor-An1x staan waar ze vanaf kunnen? Dan hoor ik het graag.

Evt. knoppen van een CS1x zullen ongetwijfeld ook passen. Misschien iets minder mooi qua kleur, maar zal niets minder werken. Dus daarvoor houd ik me ook aanbevolen.

Yamaha verkoopt ze overigens zelf wel, maar voor enorme bedragen. De laatste keer dat ik daarna informeerde, was dat iets van 7 euro per stuk of zoiets.

3D printing projectje? Men kan tegenwoordig een netwerk van enthousiasten aanspreken om voor heel weinig geld een design te printen, en terug te sturen in de post. Je hoeft dus zelf geen printer te hebben.. alleen de design file.

Lekker uitgebreide site :P

Lekker uitgebreide site :P

Haha, alles wat ik nodig had (e-mailadres) stond erop. En die beste man heeft me prima geholpen.

En @Dungbeatle, op zich geen gek idee. Maar ik was uiteindelijk 25 euro incl. aangetekende verzending kwijt. Dat was waarschijnlijk nog net iets makkelijker en goedkoper.

Status
Please reply by conversation.
Back