Laag kantelbaar rack

Status
Please reply by conversation.

nomore

Lintage Vid
Ik probeer het even hier, als iemand tips heeft voor bij Thomann of Bax is dat ook goed.

Het is een beetje uit de hand gelopen weer hehe. Mn bureau staat vol en wil graag het 19 spul in een rack stoppen. Maar, het rack moet wel kantelbaar zijn omdat ik handson Control moet hebben en onder bureau passen dus iets van 1m hoog.

Iemand tips?

Of zoiets?

Hellingshoek is echter niet in te stellen.

Hoogste punt is zo'n 62cm (als die vd link precies dezelfde is als ik heb)

Stevig (=lomp)

Of zoiets?

Hellingshoek is echter niet in te stellen.

Hoogste punt is zo'n 62cm (als die vd link precies dezelfde is als ik heb)

Stevig (=lomp)
Oh volgens mij heb ik er nog zo één over. Ik zal morgen even checken.

Oh volgens mij heb ik er nog zo één over. Ik zal morgen even checken.

ah nice, laat maar even weten! Voordeel van deze is dat het het geheel wat meer portable maakt. Het gaat nl. om een soort 2e setup (met rackmixer en recorder). De DAP is ook mooi, m.n. de extra rack ruimte onderin, maar volgens mij net te hoog om echt onder bureau te passen. Het wordt me ook niet duidelijk of ze de wieltjes nou wel of niet meetellen in de hoogte.

ah nice, laat maar even weten! Voordeel van deze is dat het het geheel wat meer portable maakt. Het gaat nl. om een soort 2e setup (met rackmixer en recorder). .

Die Innox WS-04 die ik noemde is uiteraard transportabel/verschuifbaar, maar 'k zou 'm niet echt portable noemen, 't is een stevig lompig bakbeest. Verder prima ding.

Status
Please reply by conversation.
Back