GB - Give Me The Night (2015)

Oxy-Yan

Action
Een beetje aansluitend op die "slamfm draad"; een track voor de massa. Nouja, een remix van George Benson's Give Me The Night. Maar dan dus in een 2015 jasje.
Voornamelijk Sylenth1 en Revealsound Spire en Nexus2 gebruikt voor de keys.

Leuk gedaan! Maar ik had wel meer dan de zang erin gedaan. Ook misschien iets van het instrumentale. Om het nog wel een beetje zo'n boogie sfeertje te geven.

Maar top! :okdan:

Ik had de guitarlick nog onder de mute knop staan, weet niet helemaal of het daar beter van wordt; de file is geüpdatet.

Lekker hoor! Ligt het aan mij of zit de guitaarlick er toch nog niet in? Zou ik er wel bij doen als ik jou zou zijn.

Jawel, het gaat om die twee dubbele nootjes (op de eerste maat)

Thanks!

Nogal goed gedaan en ik vind de mix niks, maareuh morgen staat Buma Stemra aan je deur en komen ze ontvangen omdat je dit openbaar hebt gepost.
Succes !

Verwarrende reactie "nogal goed en ik vind de mix niks"...
Dank voor je betrokkenheid verder!

Ik vind hem heerlijk laidback, al houd ik zelf wel van een iets transparantere mix. Die sweep/noise op de achtergrond zou ik zelf bijvoorbeeld niet gedaan hebben. Moest je iets maskeren? :)

:okdan:

Ja gewoon vet.

Als je op 00:33 ('cause there's music in the air....) t/m de "drop(je)" van 0.39 (..."Give me the Night")
De (sub) Bas weghaald en op Night er weer in knalt.
Hebbie gelijk zon kippenvel momentke te pakken in de 1e minuut.

lol...Just my 2 cents :)

Als je op 00:33 ('cause there's music in the air....) t/m de "drop(je)" van 0.39 (..."Give me the Night")
De (sub) Bas weghaald en op Night er weer in knalt.
Hebbie gelijk zon kippenvel momentke te pakken in de 1e minuut.
Goed idee; heb het meteen effe toegepast (heel subtiel hoor)

Knap gemaakt man!
Waar heb je die vocals van?
google is your friend :eureka:

Klopt wat je zegt. die gitaar lick vind ik echt bij het nummer horen. :D

Ja toch? :D

Ik vind de mix verder echt heel goed klinken qua productie, een mooie update naar nu. Benson is natuurlijk bekend geworden als gitarist en dat lickje is gewoon zo ontzettend lekker in dat nummer dat het zonde zou zijn om het eruit te halen! naar mijn bescheiden mening uiteraard... :mega:

Back