• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitverkoop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Apocalypse

fuck fear drink beer
Wegens omstandigheden heb ik een radicale beslissing genomen om te
stoppen met muziekmaken als hobby, alles wat ik de afgelopen tijd(afgelopen weken zelfs)
heb ingeslagen gaat nu de deur uit.

aangeboden:

Korg micro korg € 300,-
clavia nord rack € 300,-
yamaha dx200 € 175,-
yamaha an200 € 175,-
korg ea1 € 175,-
roland mvs1 € 100,-
roland ef303 € 100,-
mam mb33mkII € 100,-
korg poly 800 € 50,-
akai s01 sampler € 50,-
yamaha dx21 € 50,- (2keys moeten nagekeken worden)
yamaha djx2 box € 25,-
kawai K1m € 100,- (inclusief 9 roms)
korg x5dr € 50,- (uiterlijk beschadigd, heeft onder buro blad gehangen, werkt prima)
psp16 multi € 25,-
beringher ultrabass € 25,-
midiman en edirol m.port € 25,-

geintresseerd in een keer? GEEN € 1825,- MAAR € 1350,- (+ gratis creamware pulsar als je wil)

ik hoop op iemand die me ineenkeer er vanaf helpt
als je op los biedt PB gerust maar houdt rekening dat ik even wacht op een totaal bod
bij losse verkoop is de clavia eigenlijk al weg.....
mailen kan ook: skylinegtr@wanadoo.nl

wow, wereldaanbieding zeg...hoop dat je niet al te veel haast hebt, want als m'n pc weg is ben ik serieus geinteresseerd in de hele berg...

wow wat veel reacties via de mail en pb en hier

ik woon in denhaag
( en alles is liefst ophalen)

ik hoop echter toch op iemand die alles ineens wil.

ps. aan eenieder die nu al gerageerd heeft het is allemaal zo divers dat ik vanvond even
alles bekijk en reageervoor bijna alles is al een aanbieding binnen geloof ik.

Origineel geplaatst door dextah
Als je los verkoopt dan doe je de "arme" muzikant er nog plezier mee . Anders gaat het toch maar de zogenaamde "niet"
Handelaren .

:duivels: :duivels: :duivels:
Ben 't er echter wel mee eens... (anders zie je 't zelfde boeltje uitgesmeerd over 2 maanden terugkomen).
(Maar heb er ook begrip als je liever in 1 keer van de boel afbent, ivm de 'kijken kijken en niet kopen' mensen die helaas ook bestaan).

pls pls geen discussie aub......

okee... was niet m'n bedoeling om te gaan discuzeuren...

maarreeeuhh..... het was niet kwaad bedoeld en ZEKER geen flaming involved... meer een beetje teasen... maar goed, er is een plaats en tijd voor alles en dit is dus niet die plaats en tijd... mijn verontschuldigingen hiervoor... ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat ik een poly800 voor m'n neus zie wegglippen!

succes met de verkoop verder!

peter.

Origineel geplaatst door koediman
okee... was niet m'n bedoeling om te gaan discuzeuren...

maarreeeuhh..... het was niet kwaad bedoeld en ZEKER geen flaming involved... meer een beetje teasen... maar goed, er is een plaats en tijd voor alles en dit is dus niet die plaats en tijd... mijn verontschuldigingen hiervoor... ik ben gewoon een beetje teleurgesteld dat ik een poly800 voor m'n neus zie wegglippen!

succes met de verkoop verder!

peter.

ik zal aan je denken.

Origineel geplaatst door Leo
ik zal aan je denken.
Leo for president!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back