• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Uitverkoop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door C-Code
of mensen die graag schilderen ipv muziek maken .......:P

voor de liefhebber: flinke partij olieverf, linnen doeken en schildersezel te koop.

en nog even over dat sarcastische niet-handelaren: niemand heeft geld, hij wil het kwijt. ik help hem eraf, probeer weer eens wat spullen uit en probeer er een goedkope microkorg aan over te houden. mag ik?

ik heb hier nog nooit iemand het vel over zijn neus gehaald.

pls pls moderators grijp in.

ik beeindig mijn hobby om een reden, en bij die reden is het voor mij handiger alles ineens te verkopen.
dat stond er ook netjes bij vermeld in mijn post.

als de verkoop in een keer niet door gaat, gaat uiteraard alles los de deur uit.
ik kan er niks aan doen als iemand alles wil opkopen, maar ik geef die perso(o)n(en)
wel de voorkeur op dit moment.

iemand die eventueel iets misloopt of een arme muzikant is wil ik even het volgende melden:
ik heb nu 8 reacties op de poly 800, 4 op de ef300, 3 op de clavia, 6 op de mvs en nog vele losse
(ik schrok eigenlijk van de hoeveelheid reacties nu al) maar wat ik wil zeggen is met zoveel reacties lopen mensen zo wie zo gear mis......

discussie klaar pls ?????

Tuurlijk... no offense.
Ik bedoelde juist: ik kan beide beslissingen begrijpen.
(excuseer mijn povere linguistische skilzz) ;)

Origineel geplaatst door Apocalypse
pls pls moderators grijp in.
Heb ik het dan verkeerd begrepen? Leo wil toch alles van je kopen in een keer..

hij is 1 van 3 die nu een bod op de hele boel heeft gedaan ja,

ik doelde met ingrijpen op dat er niet zo'n discussie moet zijn aub.

Origineel geplaatst door Apocalypse
hij is 1 van 3 die nu een bod op de hele boel heeft gedaan ja,

ik doelde met ingrijpen op dat er niet zo'n discussie moet zijn aub.
Je hebt dus alles verkocht... Thread op slot?

in mijn ogen is spul pas verkocht als het opgehaald is en betaald.

op dit moment is er dus alleen geboden.
dus aub nog even openhouden.

tis al weer even stil rond de verkoop...check je meel even of heb je alles al verkocht :confused:

aan alle bieders: dank!

SORRY de hele lijst is verkocht
thread kan op slot!

Voor ie op slot gaat wil ik degene die de hele stapel heeft gekocht er op attenderen dat ik wel interesse in de DX-21 heb.

Denk ik :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back