The RuneSnake - Dance With You

The RuneSnake

Nieuwkomer
Een tijdje geleden heb ik een nieuwe track gereleased, hoewel ik nog niet helemaal tevreden ben wil ik het graag aan jullie laten horen. De track is geproduceerd in FL Studio en bevat vocals van Noemi Sojo. Hoewel ik al bijna een jaar bezig ben met deze track, vind ik het eigenlijk nog steeds niet helemaal goed, ik hoor graag jullie suggesties.

https://soundcloud.com/blackedge-1/dance-with-you-original-cut

Best een leuke track! Ik vind de claps wat irritant, maar dat kan smaakafhankelijk zijn.

Sommige geluiden vind ik wat recht toe recht aan klinken. Zoals bijvoorbeeld de piano.

Tja.. 't Was maar 1 x kritiek over je track! En misschien heb ik het helemaal verkeerd... :-)

Bijna een jaar bezig?! Ik neem aan dat je tussendoor ook andere dingen hebt gedaan. :)

Zomaar een paar dingen:
- Die tingeltangellead staat (heel) erg (te) hard.
- De geluidskwaliteit van de vocal lijkt niet al te best. Misschien kan je een betere versie vinden?
- Smaakdingetje: die claps zijn irritant. Sowieso moeten claps op iedere tel worden verboden, en die claproffeltjes verderop vind ik ook niks.
- De leadmelodie heeft wel potentie maar de rest eromheen haalt het naar beneden. Waar zijn de hats, trommetjes, percussiedingetjes etc. die house een beetje swing moeten meegeven?
- Kick en bas komen niet goed uit de verf. Mute alles eens behalve die twee en begin opnieuw met die elementen, die moeten immers je track dragen. Wees in het begin niet te scheutig met het oppompen van volumes, dan houd je nog wat ruimte in je mix.

Back