Zoek sherman filterban rack. Enkele versie

Status
Please reply by conversation.

klinkske

boeketje voor de vrouw
Zoek de rack versie. Eventueel te ruilen voor mijn desktop, met indien nodig nog enkele euros erbij als dat helpt overtuigen.
En anders gewoon cash

of we bouwen 'm lekker zelf

ehlzxy.jpg

Waar zijn je knoppen gebleven?
En waarom sluit je het een en ander niet gewoon aan op een patchbay?

dit is maar een foto vh werk in actie - niet klaar
als je stekkers insteekt verander je de functies al ookal is er niks aangesloten, begreep ik. Dus ik wou dat niet, ik wou gewoon vooraan kunnen inpluggen. Bovendien heb ik extra gaten voor 2 LFO mods voorzien, en kan deze mod 100% ongedaan worden.
Momenteel staat de achterkant nog niet terug op de FB - en ik dacht dat de knoppen er af moesten om 'm open te doen :) :)
Herman heeft 'm duidelijk gewoon gemaakt om als rack te kunnen dienen, enkel is mijn flat cable te kort om 'm te racken momenteel - daarom staat dat zwart frontje er zo los en schuin op. Nog iets op verzinnen.

HOW TO MAKE YOUR OWN LFO OUTPUT

It is very simple to make your own LFO output :
Tap from the LFO led with a 1 K resistor for protection, and install an extra jack fot the LFO out.
The 2 pin’s of the led provides a different waveform.

Ik ga 'm verder modden, heb nog wat meer uitleg van Sherman gekregen, ga ik proberen.

LFO tap je dus af vd led:

het LED beentje meest naar het midden geeft triangle.. best met weerstand van 330 à 1 K aftappen

je kan ook nog square aftappen aan de TL074, gelegen tussen de LFO depth pot en de AM pot.
aan het grotere soldeer vlakje rechts bovenaan de TL 074.
Hier voor neem je een 68 K weerstand.

Als je een stereo jack neemt, kan je dan triangle op 'tip' aansluiten en square op 'ring', zo dat half in pluggen je een square geeft.

Status
Please reply by conversation.
Back