• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR Maschine Mikro MK1, Akai APC20, Nord Lead Rack 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jordandb

Stamgast
Bij deze verkoop ik:

- Maschine Mikro MK1 met Maschine Software + Massive VST. Als nieuw, heel weinig gebruikt, beschermingssticker nog zelfs op het display. € 150

- Akai APC20 nagenoeg nieuwstaat, alle lampjes, faders werken nog perfect. € 170

- Nord Lead Rack 1. Wederom ziet en klinkt perfect. € 300

- Behringer BCR2000. Lichte gebruikssporen maar alles werkt (geen kapotte LEDS of dergelijke). €100

Ik zelf opzoek naar een Ableton PUSH controller. Dus als iemand een van de hierboven items daartegen wil ruilen (al dan niet met opleg langs mijn kant) laat maar weten!

Cheers:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back