Ook Gezocht: Yamaha AN1x

Status
Please reply by conversation.

DungBeatle

Ouwe rot
Hallo,

Ben op zoek naar bovenstaande synth in zeer goede of prima/perfecte staat.

Budget: 200-275.

Ik leef ten noorden van Brussel (Belgie...) en ben bereid op te halen in zuidelijk Nederland indien afstand te doen is. Indien je bereid bent te posten, dan betaal ik daar liever voor (COD = Collect On Delivery).

Thx !

Ik heb er hier 1 staan, voor €275 ophalen in Zaandam (bij Amsterdam). Ik stuur hem niet op.

Groet,
Marco

Hoi Marco, is het mogelijk om een pak (6+) detailfoto's te zien? Indien je synth heel proper is, en volledig werkt, dan ben ik wel bereid om de afstand af te leggen om hem op te halen (Brussel-Amsterdam is wel een trektocht).

Ik zoek er ook 1. Wanneer iemand nog een net exemplaar heeft staan, dan hoor ik het graag.

Das dan fijn. Heb al contact met Marco gehad en ik neem de zijne over.

Heb die van mij een maand of 4 bespeelt en toen een nordlead 2 gekocht. binnen 5 minuten daarna stond de an1x op marktplaats. blijft allemaal persoonlijke smaak kwestie, maar naast t bedieningsgemak vind ik de nordlead veel voller en ongekunstelder/natuurlijker klinken. onderzoekje waard, mocht je er voor open staan.

Yamaha AN1X

Yamaha AN1X

Ik heb er nog een Yamaha AN1x in de verkoop inclusief koffer. Voor 275 mag je hem hebben, moet je hem wel op komen halen in Dongen(Noord-Brabant), ik kan je eventueel wat foto's sturen als je interesse hebt

Status
Please reply by conversation.
Back