Vraagje voor alle CS6x gebruikers

gdewilde2001

Ingeburgerd
Hey,

Welke sequencer gebruiken jullie voor je CS6x? Ik gebruik Cubase (zoals de meesten wellicht?), maar ik denk dat er iets mis is met mijn midi-interface: noten blijven doorklinken, haperingen, noten die er soms tussen uit vallen enz.

Dit gebeurt vanaf ik meer dan 3 tracks laat lopen.

Wie weet raad?
Alvast erg bedankt!

Probeer is een upgrade van je drivers. Of verander mpu 401 in Cubase in je geluidskaart. Als je niet weet welke geluidskaart je hebt, dan kan je dat waarschijnlijk wel zien op de geluidskaart. Anders ga je naar nieuwe hardware in het configuratie scherm en gebruik je windows update om de drivers te installeren.

Mss domme vraag, maar wat heeft de gluidskaart met midi te maken? Ik dacht dat het twee aparte dingen waren... :confused:

Ik had de indruk dat geen mpu 401 interface hebt, maar een geluidskaart. Ik dacht dat jij in Cubase mpu 401 ingesteld hebt, terwijl je naar mijn idee daar voor je geluidskaart moet kiezen. Soms heb je wel is een mpu 401 optie in je sequencer, zonder dat je de inteface hebt. Jij moet in Cubase misschien voor AC97 kiezen.

Veel geluidskaarten hebben een MIDI aansluiting.

Helaas... in Cubase kan ik blijkbaar enkel voor mpu401 kiezen.

Nog iemand misschien? Zijn er dan toch geen CS6x gebruikers meer?;{

misschien is de aanschaf van een to-host kabeltje te overwegen....kun je de Yamaha CBX drivers gebruiken.....
Heeft bij mij altijd feiloos gewerkt.

Groet

Tom

Back