Voorstellingsmonoloog

Dag SF'ers,

Mijn naam is Jan, ik ben 33 en uit Leuven en als hobby speel ik met synthesizers en drumcomputers, zowel hardware als software. Op het moment ben ik op vakantie in Duitsland bij een vriend en ik test hier sinds gisteren zijn Maschine MKI. Deze had ik totnutoe links laten liggen omdat het voor mij de zoveelste software met een controller was maar achteraf gezien is de Maschine zeer intuïtief en kan je je ideeën zeer snel omzetten zonder veel afgeleid te worden door andere zaken.
Verder ben ik een levensgenieter en sporter mocht dat van belang zijn en mijn lievelingskleur is blauw :D

Bericht door een moderator:
Hoi Jan,

Namens het gehele moderator team heet ik je van harte welkom op hèt Nederlandstalige Synthforum. Leuk dat je erbij bent. We kunnen niet genoeg Belgische leden verwelkomen :).

attachment.php

Kijk rond, lees mee, stel vragen of beantwoord ze, deel je mening, koop of verkoop je gear en vergeet vooral niet om af en toe je eigen brouwsels te posten. Als je vragen hebt over de werking van het forum, kun je hier al veel antwoorden terugvinden. En natuurlijk kun je de leden van het moderator team altijd rechtstreeks benaderen door een persoonlijk bericht (PB) te sturen, mocht je er niet uitkomen. We zijn herkenbaar aan de vetgedrukte gebruikersnamen.

Mijn lievelingskleur is trouwens ook blauw. Schept toch een band zoiets.

Heel veel plezier hier!

Doc

Back