Oude Komplete met Pro53

Status
Please reply by conversation.
Succes, er komt heel wat bij kijken om deze te vinden en daarna te installeren. Je krijgt een nieuw type serial van NI. De originele kun je niet registreren. Met wat gedoe is het mij overigens wel gelukt.

Oja, kijk ook eens naar hele oude Kompletes (<4?). Daar zat die ooit bij en mensen doen ze goedkoop van de hand, want zwaar verouderd.

HmZ. Heb komplete 9. Werkt dat dan wel met een oude?

Uiteindelijk wel hoor. Je moet alleen de R2 zien te krijgen of zien te updaten. De originele serial van de Pro-52 is XXX-XXXXX-XXXXX en de nieuwe XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX. Je hebt de nieuwe nodig voordat die het doet met de Licence Center. Ze helpen je er overigens wel mee.

Ok. Tnx voor de info.
Nu op zoek naar de oude komplete.

Heb gewoon bepaalde liefde met die vst. <3

@mods kan titel misschien aangepast worden naar oude komplete met pro53? :)

Losse Pro 53 bestaat ook hoor! Alleen zie je hem niet vaak, vandaar de Komplete tip.

klopt idd. maar als iemand idd ziet een oude komplete gevraagd, zullen ze sneller reageren, hoop ik.
en ze moeten er vanaf willen.
mijn hoop is dat er maar weinig gekken zijn die deze vst nog gebruiken :p

en natuurlijk super bedankt voor het meedenken. :D hopelijk is er iemand te vinden...

@mods kan titel misschien aangepast worden naar oude komplete met pro53? :)

Bericht door een moderator:
Dat kan wel. Maar als je niet afhankelijk wilt zijn van het toeval, kun je dit soort verzoeken in de toekomst beter even via de Report knop doen. Dan zien alle moderators het centraal binnen komen.

Ik draai nog een oude losse Pro53 naast Komplete 10. Is wel 32-bit natuurlijk, maar werkt nog steeds goed onder Win 7. Maar ik gebruik hem nog steeds omdat het fantastische VST is. Doodzonde dat NI hem heeft laten vallen.

Ophidian, ik ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt!

Ik heb 2 dagen geleden van iemand te horen gekregen die zijn Kontakt 2 verwijderd had van zijn OS X 10.4 om deze opnieuw te instaleren, dat hij dit nooit meer geauthoriseerd krijgt. NI is overgestapt op een nieuw authorisatiesysteem (wat jij volgens mij ook aangeeft) en de Kontakt 2 kan niet meer geauthoriseerd worden. NI werkt ook helemaal niet mee in dit geval.

Ophidian, ik ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt!

Ik heb 2 dagen geleden van iemand te horen gekregen die zijn Kontakt 2 verwijderd had van zijn OS X 10.4 om deze opnieuw te instaleren, dat hij dit nooit meer geauthoriseerd krijgt. NI is overgestapt op een nieuw authorisatiesysteem (wat jij volgens mij ook aangeeft) en de Kontakt 2 kan niet meer geauthoriseerd worden. NI werkt ook helemaal niet mee in dit geval.

Ik werk onder Windows. Volgens mij heb ik hem op mijn Win7 computer met een oude Komplete 3 of 4 geïnstalleerd. Je kunt kiezen welke programma's je wilt installeren en heb alleen de Pro53 gedaan. Daarnaast draai ik op dezelfde computer een komplete 10 en dat geeft geen problemen.

Ik heb net op mijn Win8.1 computer de originele cd-rom (Pro 53 only) geïnstalleerd met het oude serienummer xx-xxxxx-xxxxx en dat werkt ook perfect (in Reaper, FLStudio, Cubase 8 AI). Zelfs de Stand Alone applicatie doet het met een Korg MicroKey via USB :-).

Er zijn dus verschillende mogelijkheden, maar een oude Komplete is denk het best te vinden.

Correctie: in FLStudio 12.1 wordt de cd-rom-versie wel gewoon geopend en lijkt alles ok (presets zijn aanwezig in het FLmenu, plugin manager scant de plug als OK) maar hij reageert niet op noten uit FLStudio. Wel klinkt-ie gewoon als je op het klavier klikt in de interface van Pro53. Misschien is er een truuk, maar die heb ik nog niet gevonden.

Ik zie trouwens op de website van Native Instruments een fix (algemene niet beschermde donwnload) voor Komplete 2 registratie op de mac. Misschien heeft de door jou (Roshi Ai) genoemde persoon daar nog iets aan.

Status
Please reply by conversation.
Back