Pearl Sy-1 Syncussion.

2000eu iemand denkt zeker lollig te zijn, lijkt me sterk dat dit een serieuze advertentie is

leuk ding hoor, ik heb er ook een gehad....voor 450 verkocht, vond ik al veel eigenlijk.
Tis echt een vrij basaal ding, maar wel met een lekkere low end erin....sommigen zeggen 808kick killer, ik vind dat wel allemaal meevallen.

Echt beperkt inzetbaar vind ik....voor eleKtro wel goed, voor de rest zou ik toch echt wat anders halen voor die poen,

Ik was er een stuk enthousiaster over, heb hem uiteindelijk geruild voor een Monopoly, maar m'n Rytm doet hetzelfde en meer in een moderne jas en dat voor de helft van de prijs zowat. Ik zou het wel weten :)

Ik wilde er altijd heel graag 1, maar met deze huidige prijzen.. En inderdaad beperkt inzetbaar.

Ik denk dat alle normale prijzen in vintage-land ergens tussen de 1,- en 20.000,- euro liggen.
Prijzen hoger dan 20k komen weinig voor.
Onder de 1,- is ook uitzonderlijk.

Ik denk dat alle normale prijzen in vintage-land ergens tussen de 1,- en 20.000,- euro liggen.
Prijzen hoger dan 20k komen weinig voor.
Onder de 1,- is ook uitzonderlijk.

Ja precies, Matthijs.
Ook worden dingen automatisch prijzig als er maar een paar in omloop zijn.

Ik denk dat prijzen in het algemeen tussen de 1 en 20000 liggen. Een getal, en vaak in nederland uitgedrukt in euros. Daar hoeft het geen vintage voor te zijn.

Syncussion is wel een lastige, nog niet lang geleden onder de 1000, zou hem er nu niet al teveel boven prijzen. Het is zeker geen Roland, eerder Simmons, en die komen meestal niet boven de 450-500 voor een volledige set.

De Syncussion is wel veel meer echt een drumsynth, wat hem wel bijzonder maakt.

Grappig genoeg echter zijn het vooral het Simmons/pearl geluiden waar de nieuwe analoge drumcomputers in uitblinken, en is het nog steeds Roland wat lastig na te doen blijkt. Vermona, Rytm, appeltje eitje. Met m'n Rytm is Simmons/Pearl iig geen enkel probleem. 808 of 909 blijven echter als een huis overeind wat je er ook naast zet. De hoge Roland prijzen kan ik dus veel meer verantwoorden.

Back