SC op Synthforum stopt er na 1 sec mee

WAREHOUSEGROOVE

Paprika expert level 10
Sinds een tijdje stopt SC op Synthforum er na/binnen 1 sec mee.
Het beluisteren van tracks van mede SFers via het forum gaat dus niet :(

Is dit een eventueel een compatibiliteitsprobleem met Safari?
Ga er niet vanuit dat het besturingsysteem er iets mee te maken heeft, in het geval dat het nodig is ....... ik draai op Yosemite 10.10.4

Even gevraagd bij de SF :geslaagd: hoe/wat maar leek ons beter om het even in de groep te gooien of er meerdere personen zijn die hier last van hebben en hoe dit op te lossen.

:koffie:

Ik kan je probleem niet reproduceren, werkt gewoon voor mij. Safari 8.0.8 op OSX Yosemite. Qua extensions heb ik ublock, maar die stata uit voor synthforum zie ik.

Ik draai nog 10.8 maar heb vaak,gedoe met youtube filmpjes die niet laden of vastlopen, in firefox werken ze altijd prima.
Heb t ook een tijd gehad dat sc niet deugde. Eigenlijk al een hele tijd geen sc meer geluisterd... En moet dringend pukkelpop voorbereiden... Al die onbekende bands gaan spotifye , dagen werk.

Hier Safari 8.0.7, heb er eigenlijk nooit last van gehad en is iets van de laatste tijd en alleen bij SF.
Bedankt voor je input Exel :okdan:

Ik draai nog 10.8 maar heb vaak,gedoe met youtube filmpjes die niet laden of vastlopen, in firefox werken ze altijd prima.
Heb t ook een tijd gehad dat sc niet deugde. Eigenlijk al een hele tijd geen sc meer geluisterd... En moet dringend pukkelpop voorbereiden... Al die onbekende bands gaan spotifye , dagen werk.

SC was idd een klein tijdje LAME, maar dat was in mijn geval al weer een tijdje geleden (en anderen hadden er toen ook last van)

Het "probleem" is alleen hier waarbij de geposte SC balken goed zichtbaar zijn maar als ik het geheel wil opstarten het binnen een seconde al weer stopt.
Dus dat is een beetje vaag.

Nee, niet handig als je aan het voorbereiden bent en dingen werken niet naar behoren.

Back