roland vr09

Status
Please reply by conversation.

Heine

Passief toetsenist
Ik krijg sterk de indruk dat dit apparaat goed zou aansluiten bij mijn huidige setup in de band.
Tot nu toe cover ik de hele zooi met een Roland GW8 keyboard en een Korg M50 synth.
Dat is een forse lading geluiden om uit te kiezen, maar ik mis toch regelmatig een fatsoenlijke hammond sound, en een mooiere piano dan die nu uit de M50 komt.
Voor beide behoeften lijkt de VR09 een prima oplossing.
Ik kom er alleen nergens eentje tegen om eens zelf uit te proberen. Feedback/Keymusic Rotterdam heeft hem niet staan, Peter Verspuy ook niet. Op sites van andere leveranciers 'in de buurt' lijkt het kreng ook niet echt op voorraad leverbaar.
Kortom: ik zoek iemand met een VR09 (op een redelijke afstand van Zwijndrecht) die mij de gelegenheid biedt om zijn of haar VR09 gedurende een minuut of 10 uit te proberen.
Mocht er iemand zijn die van z'n VR09 af wil, dan is het ook een optie om een kijk/luister/koop afspraak te maken :-)
Als er forumleden zijn die er heilig van overtuigd zijn dat dit NIET de juiste keuze is, wil ik ook graag hun argumenten horen. Vrijwel alle verhalen die ik tot nu toe tegenkom op internet lijken nogal uit de Roland-fanclub te komen.
Alvast bedankt.
Peter

Vr09

Vr09

Nog interesse voor kennismaking/test? Heb m staan. Wil eigenlijk weer een workstation dus denk erover hem te verkopen.
Nou, lamaarweten. Zit iets voorbij Leiden.

Grts
Marc

Status
Please reply by conversation.
Back