GEZOCHT! Roland JV-1010 cd-rom

Status
Please reply by conversation.

Klaas

Ouwe rot
Wie kan mij helpen aan de Roland JV 1010 cd-rom, origineel of een kopie, met SoundDiver editor software voor de macintosh.

Ik hoop dat iemand op Synthforum er nog een ongebruikt heeft liggen.

De module die ik heb gevonden was wel met originele handleiding maar helaas zonder cd-rom.

Alvast bedankt voor jullie moeite en reactie.

Als je mij hieraan kunt helpen ontvang ik graag een bericht per email.

Hoi Marcuuu

Bedankt voor je reactie en link.

Ik zoek alleen niet de Sound Driver software maar de SoundDiver Editor Software.

Bovendien zoek ik de Macintoch versie en niet de Windows versie.

In ieder geval toch bedankt voor je genomen moeite.

Mvg, Klaas.

If you're running Windows 98 or Mac OS9, CD-ROMs of SoundDiver are available from Roland US Customer Service at (323) 890-3700 x5305.

er is geen Windows XP of MAC OS X versie beschikbaar.

Ik heb vandaag nog even Roland Benelux gebeld maar helaas zonder succes.

Roland USA geeft nog geen gehoor.

Eigenlijk hoop ik dat iemand in Nederland een originele cd-rom heeft liggen en er een 1op 1 kopie van kan branden.

Is er dan echt niemand op Synthforum die nog de originele cd-rom heeft liggen en niet gebruikt of kan kopieëren?!

Zowel Roland USA als Benelux heeft ze niet meer.

Het verbaasd mij hoeveel JV-1010 modules te koop staan zonder de cd terwijl deze standaard is bijgeleverd.

Ik heb voordat ik mijn JV-1010 verkocht een backup van de CD gemaakt. Geen idee of daar Mac software op staat maar ik zal vanavond even kijken.

Hoi Xv88,

Bedankt voor je reactie en moeite.

Met een beetje geluk heb ik eind deze week een originele cd-rom in huis, maar als back-up wil ik je even als reserve aanhouden voor het geval deze cd niet goed blijkt te zijn.

Mvg, Klaas

Hoi Klaas,

Ik heb de backup gevonden. Het zijn een paar documenten en een SoundDiver setup.exe. Paar MB bij elkaar. Laat maar weten als je dat nodig hebt.

grtz

Bedankt voor jullie hulp!
Ik heb vandaag via een ander forumlid een originele cd-rom verkregen en die werkt goed.

De advertentie op MP heb ik vanmiddag ook gezien, maar de vraagprijs van € 25,- is toch wel prijzig.

Gelukkig heb ik hem een stuk goedkoper over kunnen overnemen.

Deze draad mag nu op slot.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties en hulp.

Mvg, Klaas.

Status
Please reply by conversation.
Back