• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sequential Prophet 2000 Sampler in mooie staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CS80

Stamgast
Ik verkoop mijn Prophet 2000 Keyboard sampler omdat ik hem bijna nooit meer inzet. In mijn bezit sinds 1990, in gebruik t/m 2012 (sindsdien zat hij in een case te dutten). Nooit problemen mee gehad. Komt met geheugenuitbreiding (dus 512k in plaats van 256) en dubbelzijdige diskdrive (werkt uitstekend).

Technisch in prima staat op de schakelaar na waarmee je tussen line en mic signaal kan omschakelen -- het heeft me nooit kunnen schelen omdat ik sowieso altijd met line-signalen werkte. Kosmetisch ziet hij er ook mooi uit, hier en daar een piepklein krasje maar ja, hij is inmiddels bijna 30 jaar oud -- dat is dus normaal, denk ik.

Hij komt inclusief een nogal grote verzameling disks met allerlei fraaie geluiden (ondermeer Mellotron Mk. 2 en M-400, Prophet 5, Jupiter 8, PPG Wave 2, Fairlight, Synclavier, Kurzweil 250 en van alles en nog wat) die grotendeels op de computer zijn uitgewerkt, dus perfect klinken. Een stapel extra disks voor je eigen geluiden zitten er ook nog bij. Verder is er nog de originele Duitse handleiding voor en de schema's (als je handig bent met een soldeerbout kan je zelf de Output Expansion inbouwen). Vraagprijs voor alles in een koop 450 Euro of doe een redelijjk bod. De Curtis onderdelen die in de Prophet zitten, zijn op zich al een hoop geld waard maar dat wist je natuurlijk al ;).

Het liefst ophalen (ik woon in de streek tussen Osnabrück en Bielefeld in Duitsland, vlakbij de snelweg A'dam - Berlijn) want opsturen is geen echte optie. Die bak is loodzwaar en als ik hem in een case ga opsturen, kost het waarschijnlijk een bomgeld. Dus kom maar gewoon langs, kopje koffie krijg je er ook gratis bij :).

Als je meer foto's wilt zien, laat het mij maar weten.

PS: De flightcase hoort er niet bij.

Attachments

• prophet 2000 totale.jpg
    prophet 2000 totale.jpg
    61,4 KB · Bekeken: 181
  • prophet 2000 memory.jpg
    prophet 2000 memory.jpg
    84,8 KB · Bekeken: 162
Prophet staat gereserveerd.

Weer beschikbaar. Lijkt moeilijk te zijn een afspraak te maken. Ja, ik woon in Duitsland, nee, Bobbejaanland is maar een grapje.

Ik heb trouwens heel wat reacties ontvangen wat de library betreft: Hij is niet los van de Prophet te verkopen. Ik heb helaas niet de tijd om disks te kopieren, sorry daarvoor.

Hier mag een slot op! :slotje:

Stephen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back