Defecte Alesis Andromeda's

Status
Please reply by conversation.

Wiseguy

Ouwe rot
Mag vast zitten in het splash screen, defecte VCO's, verspringende menu's allemaal prima.
Mag zelf ook al geprobeerd hebben om hem te fixen, wel graag compleet met alle boards
en optisch oke.

Ik weet wel iemand, zal hem een berichtje sturen, welke vergoeding kan ik hem vermelden?

Ik hoor het probleem, de staat en de prijs graag via PB, bedankt alvast voor de moeite !

Die jongen is geen lid hier op het forum, ik zal hem vragen of hij dat wel wilt worden zodat het contact direct via hem loopt.

Kijk ;-)

Zal aan u denken , mocht ik er 1 tegenkomen

:okdan:

waarschijnlijk blijft iedereen erop zitten, in de hoop dat ze jouw ei van columbus ook gaan vinden.

Met alle verhalen vooraf dacht ik dat het internet afgeladen zou zijn met defecte a6'en
Kom er ook nog geen tegen .....valt wat tegen / mee
Blijf meezoeken, mvg

waarschijnlijk blijft iedereen erop zitten, in de hoop dat ze jouw ei van columbus ook gaan vinden.

Zou je denken Leo ? het is natuurlijk een mooie en goed klinkende synth zelfs met klachten, behalve als ie stuck in het splash screen zit, dan niet meer zo.

Met alle verhalen vooraf dacht ik dat het internet afgeladen zou zijn met defecte a6'en
Kom er ook nog geen tegen .....valt wat tegen / mee
Blijf meezoeken, mvg

Thanks Leo, zijn er inmiddels best wel enkele die ik inmiddels gekocht en gefixt heb, maar dat valt op deze manier natuurlijk niet zo op :)

Fijn om te horen
Draag de a6 al lang warme gevoelens toe

Fijn om te horen
Draag de a6 al lang warme gevoelens toe

Ik kan niet warm of koud worden van de Andy. ben benieuwd wat jij er zo bijzonder aan vind?
Ook de talloze issues en gedoe met dit beestje heeft me mijlenver verwijderd van de A6...

Gedoe hebik gelukkig niet gehad
Hij klinkt goed
Hij heeft voor mij precies de juiste mix tussen complex en toegankelijkheid
Had wel een forse leercurve maar dan heb je daarna ook wel wat
Unieke polysynth vind ik

Ik vond hem (de keren dat ik er mee pielde) wat dunnig klinken, maar dat zal misschien smaak zijn Sunny..

Het eerste jaar besteed aan het uitvinden van en maken van een defaultpatch , herhaaldelijk lezen van alle beschikbare manuals etc
Resultaat was een basispatch met een volle sounds ( oa door de pre en postmx levels goed te beperken en heel subtiel ( 0,05waarde) wat subosc en noisebijmengingen etc).
Ook de filtercharacteristiek goed geregeld dmv mix van diverse filteruitgangen
Sindsdien heb ik geen ervaring van dunne sound meer, tenzij gewensd
Hij is erg veelzijdig

Status
Please reply by conversation.
Back