• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg MS-20 mk1 met flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooie en goed werkende Korg MS-20 uit 1978 met flightcase, originele manuals en 4 zeldzame lege patchsheets om over je knoppen te leggen. Originele patchkabels en ook wat niet originele.
Foto's zijn deze MS-20 (met dank aan Leo) foto van flightcase kan ik mailen indien interesse.
Vraagprijs 1300 euro inclusief stevige professionele flightcase en alle toebehoren.
Het is de mk1 met het korg ic35 filter ,hij klinkt echt geweldig! Een van de best klinkende die ik ooit gehoord heb.

Attachments

• DSC06660.jpg
    DSC06660.jpg
    78,7 KB · Bekeken: 152
  • DSC06659.jpg
    DSC06659.jpg
    69,2 KB · Bekeken: 136
Ben ook in voor een ruil.
B.v. Nord lead 3 of nord Wave.
Prijs kan naar 1250 euro maar de flightcase alleen is al zeker meer dan 150 waard.
Originele overlays,patchsheets,patchkabels en manuals.
Andere ruilvoorstellen worden ook in overweging genomen..

deze mag dicht

deze mag dicht

:slotje::slotje::slotje::slotje:

Ik ben er toch aan gehecht geloof ik..:D
Dus hij blijft voorlopig nog.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back