een dat recorder van marktplaats afhalen en zo al je 20 jaar oude bandjes doorspitten

bliepertronic

Vintage kloon
in de ban
een dat recorder van marktplaats afhalen en zo al je 20 jaar oude bandjes doorspitten

levert erg verassende resultaten op...
deze opnames zijn zelfs nog uit het pre computer sequencing tijdperk, met alleen maar sound on sound gekloot, en later een analoge 8 sporen multitracker om op te nemen.. de spullen die ik toen had, prophet 5, minimoog, boss dr rithm (hobbelpaard drumdoos) later een emu drumulator, de yamaha cs 80,een oberheim 4 voice, oberheim ob 8, een oude kringloop piano waar ik de hamertjes met bisonkit had ingesmeerd... leuk om weer terug te horen
https://www.mixcloud.com/vanbliebhoven/mijn-eerste-composities-zonder-behulp-van-een-computer-sequencer/?fb_action_ids=1122260124470265&fb_action_types=mixcloud%3Aupload

Ik heb nog niet alles geluisterd. maar het klinkt erg vermakelijk. :okdan:

Is het te downloaden?

klinkt inderdaad wat jaren 80-achtig.. Maar echt bekoren kan het mij niet. Ik heb 17 minuten geluisterd en ik word er eerlijk gezegd nerveus van. Sorry man.

echt supercoole muziekjes! beetje library minimal wave soundtrack achtig :okdan:

Doet me ook denken aan duitse film soundtracks ala Frau Ohne Korper van Michael Ruggeberg e.d.

werden deze ergens specifiek voor gemaakt (soundtrack?) of gewoon voor de lol?
zou cool zijn als er een plaat van kwam ofzo! :dj:

echt supercoole muziekjes! beetje library minimal wave soundtrack achtig :okdan:

Doet me ook denken aan duitse film soundtracks ala Frau Ohne Korper van Michael Ruggeberg e.d.

werden deze ergens specifiek voor gemaakt (soundtrack?) of gewoon voor de lol?
zou cool zijn als er een plaat van kwam ofzo! :dj:

ik verwachte deze reactie 8D

Back