Novation Bass Station 2

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
Hoi,

Ik ben op zoek naar een Novation Bass Station 2.
Wil er 250 euro voor betalen en hem het liefst komen ophalen.
Als dat niet mogelijk is kan die ook per post opgestuurd worden, maar dan ligt het risico van verzenden wel bij de verkoper.

Pm me maar.

Groeten

En wederom weer gezocht......
De mensen van Keymusic liegen graag op hun site over de levertijd....eerst betalen en dan de levertijd van 2 tot 7 dagen per mail aanpassen naar wellicht 3 weken levertijd.

Dus wie heeft er eentje staan die weg mag?

Hij is vreselijk geliefd merk ik, ik vernam dit weekend dat de kerel die mijn virus koopt, net een BS2 had en sindsdien zijn makkers ook eens ze 'm gezien hadden. Het is met de prijsaanpassing vast een succes momenteel. Daar ben je niks mee BRZ, ik weet 't… Sterkte in de tijd tot je er eindelijk een hebt ;)

En i4-muzique dan? Krijg je er ook nog een gratis tas bij, aldus de website. Kortingscode weet ik niet meer uit mijn hoofd maar staat hier ergens op het forum.

discount is de code

Novation Bass Station II analoge synthesizer (tijdelijk met gratis tas) 1 € 365,00
Subtotaal € 365,00
Korting (discount) € 18,25-
BTW € 60,65
Totaal € 347,22
Coupon code "discount" was applied successfully.
Couponcode:

succes BRZ!! :biertje:

Mmmmm verleidelijk, zit nu bij Keymusic op 393 euro's, maar die zijn al betaald.....
Bedankt voor de tip

Ik wil gewoon een midi keyboard/controller erbij en dan is het met deze synth nog leuk dat ik hem kan dubbelen op mijn futureretro........

Status
Please reply by conversation.
Back