• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Voyager Performer Edition.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DigiLoog

Ouwe rot
Aangeboden een in nieuwstaat verkerende Moog Voyager Performer Edition (met transparant rood oplichtende modulatie wielen incl. originele doos en manual.
Vease prijs 1900 euro.
Voor foto zie mijn threat Voyager post 45 en 94, echter bij verkoop worden de originele zwarte knoppen er weer opgezet, de transparante zijn dus niet bij de koop inbegrepen ook NIET tegen meerprijs verkrijgbaar.

Verkoper heeft zijn verkoop van de Voyager Red Ash ingetrokken en ik dus bij deze ook de mijne.
Jammer, dacht toch echt dat ik mijn plexiglazen knoppen nog beter tot zijn recht had kunnen laten komen =(

Weer beschikbaar omdat de Voyager Red Ash dat ook weer is.
Gaat weg omdat de custom transparante knoppen beter tot hun recht komen op de Red Ash en niet omdat er iets aan mis zou kunnen zijn :eureka:
Prijs blijft 1900 euro want dat is al relatief goedkoop, transparante knoppen op de foto zijn niet bij de koop inbegrepen, de originele worden bij koop weer terug geplaatst.
Ook tegen meerprijs zijn deze transparante knoppen niet te koop, dus niet om vragen.
Originele manual en doos aanwezig.

Attachments

• 20151012_115119.jpg
    20151012_115119.jpg
    62,9 KB · Bekeken: 82
  • 20151012_115150.jpg
    20151012_115150.jpg
    53,7 KB · Bekeken: 69
  • 20151012_115133.jpg
    20151012_115133.jpg
    61,1 KB · Bekeken: 70
Ik krijg vragen van hoeveel sound banken deze heeft!
Het gaat om een model uit 2009 dus maar 1 bank van 128 patches.
Uitbreiding nog steeds bij Moog te bestellen.

Tja voor dat geld heb je ook een SUB 37 en nog geld over :okdan:
Wat je niet hebt is de luxe van de touchpad, groter keyboard bereik, mooier en doordachter design.
Het is geen model D, maar dat is de SUB 37 ook niet.
1900 euro is een schappelijke prijs (die ik er zelf overigens ook voor betaald heb) dacht ik, voor minder gaat hij zeker niet weg en moet il de ash red maar vergeten :stupid

Bod van 1700 gehad, wil best wat water bij de wijn doen (omdat ik niet met 2 Voyagers opgescheept wil zitten omdat ik heel graag de ash red wil hebben i.v.m het beter tot zijn recht komen van de transparante knoppen) maar 200 euro minder dan mijn vraagprijs is me iets te gortig.
Dus wie met 1800 euro ook kan leven moet snel reageren want ik wil niet het risico lopen dat de red ash straks niet meer beschikbaar is.

Wil degene die nog zat te twijfelen de kans geven om hem voor zaterdag 5 dec. te kopen, ik heb een serieuze gegadigde uit Polen die hem voor vraagprijs wil komen ophalen.
Dus nu of nooit, zo'n mooie en complete kom je niet snel weer tegen.
Verwijt me niet als je net achter het net hebt gevist ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back