M300 FX, hoe aansluiten?

Arv

Robot
Ik heb al een tijdje een M300 FX module en die kan 2 fx serieel schakelen of 1x1 fx afzonderlijk (dus input 1 en 2) Ik heb hem eigenlijk meteen als afzonderlijke fx geschakeld in mijn setup, die elk met (mono) aux bussen aangestuurd worden. Het grootste nadeel is nu dat ik geen stereo partijen (synths) erheen kan sturen, want dan wordt het mono! Maar de vraag is dus, hoe staan dit soort fx normaal gesproken in een setup geschakeld? Altijd als serieel? Ik ben is benieuwd naar hoe anderen het doen..

gr
Arv

Aux sends zijn altijd mono...maar dan blijven je synth partijen wel stereo ! Als het goed is komt er ook een stereo signaal uit je M300....

Stereo out, ja dat klopt. Maar als ik dus de fx afzonderlijk gebruik, komt er mono in de fx bak (input 1 en 2, afzonderlijk) binnen en worden verdeeld over de twee outs L&R.

ehm ja eigenlijk is het simpel. Serieel voor het stereo werk en mono signalen kunnen parallel.. Toch?

Ja ARV, je hebt gelijk, ik heb ook een M300 en ik stuur mono signalen door het ding in de paralelle mode.
Stereo returns laat ik terug komen op een subgroup van mijn mixer.

Back