Blijf lekker thuis vrijdag

klinkske

boeketje voor de vrouw
En kijk naar canvas: daft punk docu voor BBC. Om 22u50. 8>

Ja doe beelden dienden voor mijn link, de clip te maken :)

Deze week die link dus... Even opletten sleepy! :)

Laatst gewijzigd:
Werkelijk… Wat stom.

gekeken
vind vooral het product en alles er rond (marketing, vormgeving, concept)interessant, de muziek zelf vind ik slecht, maar ook niet speciaal

Destijds zei men dat daft punk house vernietigde. Ik vond around the world goed. Dan kocht ik nog one more time. Later kocht ik verzamelcd en de eerste lp, en de laatste. Maar ik denk niet dat ok die vinyl al ooit gedraaid heb. Ik herinner me dat ik, house luisteraar sinds 28 jaar, nooit de hype begreep. Die nummer kunnen weinig boeien. Maar ach, sommige dingen wil ik gewoon hebben.

Homework heb ik ook ooit gekocht op vinyl.
Da funk en Around the World kennen de meesten natuurlijk maar die speelde ik nooit.
Mijn voorkeur ging naar Rollin' & Scratchin', Rock'n Roll en in mindere mate naar Alive.
Staat ook veel filter disco shit op dat album. Daarna ben ik afgehaakt... .

Documentaire heb ik nog niet volledig gezien.
Jammer dat ze Skrillex aan het woord laten; heb ik een hekel aan da manneke.

Wisten jullie dat de papa van Thomas (Halve Daft Punk) muziek schreef voor … Will Tura? OOk que sera mi vida vd Gibson Brothers is van de papa. Die video clip is gemaakt door Zaki, de papa van … 2 many dj's / Soulwax…
Ik denk, dat met zulke connecties, het wereldje een stukje kleiner en makkelijker wordt. Maar keihard werken is duidelijk ook bij al deze mensen aanwezig geweest. Nummers die velen hier kennen. En ik moet zeggen, eens ik dat weet, begrijp ik waar de daft punk beat vandaan komt

http://www.radio1.be/programmas/all...-boeken-en-link-tussen-will-tura-en-daft-punk

klik op de 1.30 minuut voor 't verhaal. - 'Delvaux over boeken'
Daft punk had natuurlijk ook nog hits als andere groepen. Stardust, had ik oa begrepen.
Dat, ontbreekt in de documentaire. Eigenlijk, is de documentaire wat oud beeld en geluid materiaal, en enkele recente artiesten die wat kort kletsen. Het had zoveel interessanter kunnen zijn...

Back