P. Lion Happy Children (live cover)

Nopes....klinkt, want het is nu nog steeds vals.
Ik voel hem niet echt, optreden is ervoor gaan en dat zie ik er niet vanaf. Meer een ietswat moeilijke indruk.

Ik reageer even (was niet van plan aangezien ik de video niet postte en was ook niet van plan om te gaan doen, juist omdat de kwaliteit niet goed genoeg is). Dat nummer vond ik zelf niet het beste (noch de originele versie, noch de cover) om zelf te gaan doen. Maar het was een verzoek en ik deed wat ik kon.

Vanaf nu maak ik muziek (alleen of in samenwerking) waar ik 100% achter sta. Anders wordt deze niet naar buiten geëxporteerd. Van deze video heb ik een hoop dingen geleerd :)

Bedankt (ook namens René) dat er toch wordt gereageerd.

Zijn tijdens het optreden ook nummers beter gelukt? En is hier ook beeldmateriaal van? :-S

En kon je jezelf en de muziek goed horen? Vals zingen komt ook weleens door slecht monitorgeluid...

Wel leuk om oude optredens terug te kijken, :) zang kan beter maar ja, kan vele oorzaken hebben zeg maar... Jaren 80 sound bevalt mij best, galmpje of lichte delay over de zang had ook een boel gescheeld denk ik.

Het was het laatste nummer van de set en ik was behoorlijk moe. Ik kon mezelf inderdaad niet optimaal horen met de monitoren plus dat we hadden een heel minimale plek om op te treden dus ik kon niet bewegen (als ik het doe kan ik vrijer zingen sowieso).

Het is een leuke herinnering met alles erop en eraan en live optreden en zuiver zingen is heel anders dan zingen voor een condensor in de studio. Ervaren artiesten doen van de zang een sport en de stem wordt getraind, gesmeerd op die manier. Ik voelde me niet comfortabel bij dit nummer maar omdat er een grote verzoek was deed ik wat ik kon. Nogmaals ik zou niet meer zoiets doen als ik niet 100% achter sta. Daarom is deze video voor mij als ik terugkijk erg leerzaam: bepaalde dingen moet ik gewoonweg niet doen :)

Er zijn andere nummers die beter gelukt waren maar nog geen video's of audio beschikbaar.

Het staat voor eeuwig online....

Je bent nu verplicht voor het nageslacht iets beters op het internet te zetten! :-P

Het staat voor eeuwig online....

Je bent nu verplicht voor het nageslacht iets beters op het internet te zetten! :-P

Nee, een betere toekomst staat voor mij open en niet op internet :doei: :walker:

En eerlijk gezegd weet ik ook niet waarom ik reageer als ik de video niet heb gepost :P

Ik zit met een dikke grijns te kijken naar dit filmpje :D. Ja, de zang is onzuiver, het synthwerk niet altijd even strak en de performance zou wat energieker kunnen. Nou en? Daar gaat het volgens mij helemaal niet om. Paabs en jij staan lekker in een kroeg (ergens halverwege Maastricht en Groningen hoop ik voor jullie (hoe krijgen jullie het voor elkaar... Margrate en Groningen...)) jullie ding te doen voor een publiek en hebben plezier. En daar heb ik respect voor als zolderkamer"muzikant".

Het lijkt me geweldig om je eigen track voor een publiek te spelen of uit te voeren zonder dat ze geïrriteerd raken of zelfs weglopen. Dus wat mij betreft dikke hulde :okdan:!

Goed gedaan en als alle ogen op je gericht zijn je ding doen is lastiger dan op je veilige zolderkamer.

Ik vind het een fijne performance. En dat de zang niet altijd super strak is hoort juist bij het authentieke italo-gevoel.

Back