• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TR] Roland Alpha Juno 1 + PG300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alterex

overdreven/overdrive
Te ruil aangeboden de alpha juno 1 + pg 300 van roland + flightcase + org adapter(s) en handleidingen.

Geen verkoop slechts ruil.

Ben opzoek naar een (analoge)synth in rack formaat. EMU/Waldorf of iets soortgelijks.

Hij gaat weg door ruimte gebrek. Ik zal de hoovers wel een beetje missen :(.

Als je reageert vermeld even waar je woont - niet dat de ruil rond is en ik naar groningen moet rijden. Niets mis met groningen maar 3 uur heen en 3 uur terug in de auto is me wat te veel.

Bye,

Matthys

de 1 heeft in octaaf minder op het toetsenboord....en is niet aanslaggevoelig(wel over midi)....en heeft een andere presets dan de mks50 en juno2....
En de 2 heeft de optie om een mc64 cartridge achter in te steken voor meer user presets.......

That's it....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back