@ Stupide
Bedankt voor t luisteren en je commentaar.
Ik ben zelf wat laat met antwoorden want ik was op vakantie. Met de grootste moeite met mn mobieltje via het GSMnetwerk de track geupload naar soundcloud (via Beatmaker2) en daarna nog even gepost hier op Synthforum.
Iets meer info: Deze track kwam tot stand door het testen van de eerste spullen die ik nu weer in mijn nieuwe studioruimte heb aangesloten na een verhuizing. Een langzame track omdat ik ook even moest kunnen horen of de synchronisatie vanuit Cubase weer werkte.
Er zit totaal geen plan achter deze track, vandaar dat ie qua opbouw ook wat onlogisch is. Maar ik vond de opname achteraf zo dik dat ik hem toch even wou posten hier. Zo'n langzaam nummer is normaal helemaal niets voor mij en de genre is ook een beetje buiten mijn comfort zone. Maar misschien is dit dan toch een snelheid en stijl die ik voort kan zetten als er goed op gereageerd word en ik het zelf leuk vind (ook niet onbelangrijk

)
Synths: Motif SX, X0XB0X
Drums: SPARK 2, Addictive Drums 2
Sequencer: Octopus
DAW & FX: Cubase, VST: Pancake2, Driver, Replika, Bitcrusher, Gate, VolumeShaper4
Master: Ozone 5
Al je commentaar: Helemaal mee eens

maar vroeg ik me laatst af, is het daarom ook fout? Nogmaals bedankt voor het luisteren en je snelle reactie.
Iets meer info zou leuk zijn.
Op zich wel leuke ideeën maar het pakt me nog niet helemaal. Het blijft een beetje hangen in de achtergrond allemaal. Die extra 303-achtige matcht tonaal ook niet echt lekker met de rest van de klanken.