JanzonderPet
Niet met maar zonder Pet
Dag iedereen,
Cas hier, 25 jaar, student en woonachtig in Nijmegen. Een aantal jaren wat muziek gedraait (voornamelijk techno) maar sinds een jaar of anderhalf geïnfecteerd door het virus van de bliepjes, blopjes, squarwaves en zaagtanden. Dus het plaatjes draaien ingeruild voor het draaien aan knopjes en dat bevalt me meer dan prima tot nu toe. Even je eigen wereld in duiken, die alleen ik begrijp op dat moment, is voor mij fantastisch en een heerlijke uitlaat klep. Dat gevoel dat je "even" bezig bent maar vervolgens al 3,5 uur verder bent. Nja jullie kennen dat vast wel
.
Ik denk hier dan ook gelijk gestemden te vinden voor inspiratie en antwoorden op mijn vragen. Ook hoop ik met mijn (relatief beperkte) kennis anderen verder te kunnen helpen.
Mijn gear tot nu toe:
- A&h Xone 4D
- Volca Keys
- Volca Bass
- Volca Sample
- Volca Beats
- Waldorf rocket (komt morgen binnen
)
- NI Maschine mk2
- Korg Electribe emx SD (staat te koop, zal hem ook in het verkoop forum plaatsen)
Verlanglijstje bestaat op dit moment uit:
- Aira TR 8
- Korg MS 20
Mocht je benieuwd zijn wat er precies ontstaat in mijn eigen wereldje? Hier een voorbeeldje:https://soundcloud.com/janzndrpet/blablabengaudio.
Cas hier, 25 jaar, student en woonachtig in Nijmegen. Een aantal jaren wat muziek gedraait (voornamelijk techno) maar sinds een jaar of anderhalf geïnfecteerd door het virus van de bliepjes, blopjes, squarwaves en zaagtanden. Dus het plaatjes draaien ingeruild voor het draaien aan knopjes en dat bevalt me meer dan prima tot nu toe. Even je eigen wereld in duiken, die alleen ik begrijp op dat moment, is voor mij fantastisch en een heerlijke uitlaat klep. Dat gevoel dat je "even" bezig bent maar vervolgens al 3,5 uur verder bent. Nja jullie kennen dat vast wel
. Ik denk hier dan ook gelijk gestemden te vinden voor inspiratie en antwoorden op mijn vragen. Ook hoop ik met mijn (relatief beperkte) kennis anderen verder te kunnen helpen.
Mijn gear tot nu toe:
- A&h Xone 4D
- Volca Keys
- Volca Bass
- Volca Sample
- Volca Beats
- Waldorf rocket (komt morgen binnen
) - NI Maschine mk2
- Korg Electribe emx SD (staat te koop, zal hem ook in het verkoop forum plaatsen)
Verlanglijstje bestaat op dit moment uit:
- Aira TR 8
- Korg MS 20
Mocht je benieuwd zijn wat er precies ontstaat in mijn eigen wereldje? Hier een voorbeeldje:https://soundcloud.com/janzndrpet/blablabengaudio.