Origineel geplaatst door DJ Michael
Dus reaktor is eigelijk meer voor ontwikkelaars van softsynths ?
Nou nee vind ik niet echt..
Ik vind het meer een sounddesign tooltje.
Je kunt wel je eigen synths bouwen en je steekt er zeker wat van op maar je kunt het weer niet als VSTi saven net als Synthedit.
Ik draai zelf Reaktor 4.0 en je kunt het zo moeilijk en zo makkelijk maken als je ze zelf wilt!
Als ik opnieuw moest beginnen was ik ook meteen met Reaktor begonnen het is gewoon een alleskunner.
De samplers in Reaktor moet je idd niet vergelijken met Kontak,maar Reaktor kan meer dan dat! Synth's ,Sequensers ,Effecten ,Drumcomputers en dan wat sampledingen tevens kan Reaktor ook granulaire synthese maar dat vraagt wel wat van je PC.
Reaktor Session is ook leuk alleen kan je dan niets zelf veranderen aan de synths (ff een voorbeeld) je hebt een gewelidige synth uit de User Library gedl alleen zit daar maar een LP filter in dan kun je die niet veranderen,met de ''grote'' Reaktor koppel je er dan gewoon een BP,HP filter aan als je dat wilt..
Ik viinut in elk geval een machtig programmatje en als je verder nog niets hebt zou ik echt gaan voor de combi van Reaktor en Kontakt dan kun je voorlopig wel ff vooruit