SynnyS @ Gogbot Festival 10-09-2015

Ziet er inderdaad een beetje matig uit.....vind je het zelf ook niet ietswat saai zo?

't Is een DJ-set, stelletje azijnpissers. Als zodanig best geslaagd. Maar de videobeelden laten inderdaad wat te wensen over qua vermaak.

't Is een DJ-set, stelletje azijnpissers. Als zodanig best geslaagd. Maar de videobeelden laten inderdaad wat te wensen over qua vermaak.

Je hoeft niet zo arelaxed te doen....ik denk dat Synnys best wel mee kan komen in de opmerkingen die we plaatsen en hij niet op zijn piemel getrapt is, omdat we het niet zo bedoelen...

Los daarvan beticht jij ons van azijnpissen en daarna pis je zelf ook nog even, wat ik raar vind....
En een DJ speelt met platen, maar dat is puur terminologie;)

mijn setup:

Maschine, Traktor en Ableton.

Traktor 3 decks en remix decks voor loops, die kanalen worden allemaal individueel ableton in geroute
Maschine (standalone, niet de vst) 8 groups, worden ook allemaal individueel ableton in geroute
Ableton is mijn grote FX processor met een hoop custom made fx.

Ik gebruik een Xone K2 voor traktor een F1 voor de remix deck en een faderfox UC3 voor de maschine groups in ableton en alle fx sends

RYTM had ik niet bij me gisteren en een 9HU modular ben ik nog aan het integreren in de setup...

Was inderdaad slechts een DJ set (kon ook maar 45 min draaien, dus had ook geen zin om mijn halve studio mee te nemen), maar niet minder vermakelijk. En dat de video niet zo interessant is kan ik niets aan doen, ik heb geen camera man bij me ofzo :D heb gewoon een gopro achter me gezet.

Afgezien daarvan was het een tof feestje :)

En dat de video niet zo interessant is kan ik niets aan doen, ik heb geen camera man bij me ofzo :D heb gewoon een gopro achter me gezet.

Afgezien daarvan was het een tof feestje :)

Kun je die gopro dan niet leuker op je hoofd zetten? Of vind je het idee dat we dan op je vingers meekijken onprettig?

Beukt lekker door hoor, lekker vuige tracks er tussen. Was helaas nog wat ziek, anders was ik na mijn eigen optreden op GOGBOT zeker op de dansvloer gaan staan :-)

Netjes Syn :) Ik kan dit soort deuntjes wel diggen :okdan:
Grappig is dat er qua muziek stijl niet zoveel is veranderd in 15/17 jaar qua (dit soort) techno lijkt het wel.
*behalve dat we het vroeger gewoon op vinyl draaiden dan (dat dan weer wel)

Leuke set

Dat pompt lekker :okdan:

Spannend lijkt me dat live performen.. ik zou als de dood zijn dat m'n computer of software vastloopt... Och man... wat dan???

Back