waarom is de verkoop gedeelte engelstalig geworden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dit forum is breed geliefd. Ik kan me voorstellen dat een Waal, Italiaan enz het Nederlands minder machtig zijn dan Engels. Je bent niet de eerste die dat opmerkt met een topic er over.
Laat de mods hun mening maar toepassen en veralgemeen niet. Lijkt me goed voor je hart. ;)

Het is heel simpel: Synthforum.nl (en zeker de marktplaats) blijft niet binnen de Nederlandse grenzen omdat het een erg populair medium is geworden om gear aan te bieden en te kopen.
Bovendien wonen er nu eenmaal redelijk wat mensen in Nederland en Belgie die beter engels spreken dan Nederlands.

Het is natuurlijk ook synthforum.nl opgevallen dat hier zo nu en dan engelstalige advertenties worden geplaatst terwijl de voertaal van het forum eigenlijk Nederlands is.
Er worden echter wel vaak interessante zaken aangeboden en daarom is besloten dit (voor de marktplaats) te tolereren.

Bericht door een moderator:
Het is dus wel degelijk de bedoeling dat indien je Nederlands spreekt je je advertentie ook in het Nederlands plaatst. Bij hoge uitzondering is het voor mensen die geen of slecht Nederlands spreken toegestaan om hun spullen in het Engels aan te bieden zodat deze zaken ook onder de aandacht van leden van synthforum.nl kunnen worden gebracht.

Het antwoord op je vraag is dus eigenlijk: nee. Engels is nu niet overal toegestaan.
Het lijkt mij niet echt een probleem verder, wat is precies het probleem dat je hier mee hebt tunes?

Ik vind dus ook dat men geen niet Nederlandse namen als gebruikersnaam op het forum mag aanhouden bijvoorbeeld, als je dan toch wilt zeuren over Engelstaligheid, enzo...

ok begrepen....
we mogen overal in het engels posten want er wonen nu eenmaal redelijk wat mensen in Nederland en Belgie die beter engels spreken dan Nederlands.....
:luv:

woonplaats keulen zou ook verboden moeten worden
staat daar iets over in de statuten ?

ok begrepen....
we mogen overal in het engels posten want er wonen nu eenmaal redelijk wat mensen in Nederland en Belgie die beter engels spreken dan Nederlands.....
:luv:

Er is een gedoogd beleid in de vraag en aanbod sectie (en er zal vast ergens anders ook nog wel her en der een Engelse post te vinden zijn). Dit gedoogd beleid bestaat omdat dit Engelstalig aanbod wellicht interessant kan zijn voor de synthforum community. De voertaal is en blijft echter Nederlands.

Je hebt je antwoord en aangezien dit topic erg vlot richting nogal flauw gaat is dit een mooi moment voor een slotje.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back