E Ernst_Hill Gepokt en gemazeld Lid sinds 10 september 2003 Berichten 8.088 17 september 2015 #1 http://www.ebay.de/itm/Roland-TB-30...n-the-world-/281801951681?hash=item419cb489c1
exel Ouwe rot Lid sinds 1 juli 2010 Berichten 1.620 Locatie Lekkerkerk 17 september 2015 #2 Zo te zien is het een charity sale. Dan is het artikel (en de prijs) iets minder belachelijk.
E Ernst_Hill Gepokt en gemazeld Lid sinds 10 september 2003 Berichten 8.088 17 september 2015 #3 exel schreef: Zo te zien is het een charity sale. Dan is het artikel (en de prijs) iets minder belachelijk. Zie meer... Dat lees ik niet in de beschrijving!
exel schreef: Zo te zien is het een charity sale. Dan is het artikel (en de prijs) iets minder belachelijk. Zie meer... Dat lees ik niet in de beschrijving!
G Guest Guest 17 september 2015 #4 exel schreef: Zo te zien is het een charity sale. Dan is het artikel (en de prijs) iets minder belachelijk. Zie meer... vaag, het was een charity sale, blijkbaar en eentje waarbij dan de huidige verkoper de koper is geweest, maar hoe - onderhands, veiling?? de charity donatie moet verondersteld worden, te zijn gedaan door die producer (die ik niet ken, sorry) nadat hij de tb303 verkocht had. wat de opbrengst was, is ook niet duidelijk - maar nu is er geen sprake van charity meer. wel een belachelijke prijs, maar die zie je wel vaker he. hoef je ook niet zo ver van huis voor te gaan.
exel schreef: Zo te zien is het een charity sale. Dan is het artikel (en de prijs) iets minder belachelijk. Zie meer... vaag, het was een charity sale, blijkbaar en eentje waarbij dan de huidige verkoper de koper is geweest, maar hoe - onderhands, veiling?? de charity donatie moet verondersteld worden, te zijn gedaan door die producer (die ik niet ken, sorry) nadat hij de tb303 verkocht had. wat de opbrengst was, is ook niet duidelijk - maar nu is er geen sprake van charity meer. wel een belachelijke prijs, maar die zie je wel vaker he. hoef je ook niet zo ver van huis voor te gaan.