Ook wel de Tank genoemd door mijn bandleden. Deze Kurzweil PC3LE7 heeft me nog nooit in de steek gelaten en klinkt en speelt fantastisch. Nou denk je, waarom doe je hem weg? Dat is omdat hij nogal zwaar is en ik eigenlijk toch liever met een 61 toetsen klavier op het podium ga dat ik ook makkelijk kan gebruiken als interface en midi klavier in de studio.
Heeft de updates gehad dus V.A.S.T. programmering is mogelijk. Honderden effect chains en een groot aantal prachtige pianoklanken,maar ook KB3 Tonewheel simulatie, sterke orkesten en strings en nog veel meer moois.
Had zelf een Roland FA06 of Yamaha MOXF6 of MOX6 in gedachten, dus ruilen mag ook
Flightcase is van Rockcase en met wieltjes en extra schuim voor toetsbescherming en verschillende formaten.
nieuwprijs zat op 260 euro ongeveer.
foto's zijn onderweg!
Heeft de updates gehad dus V.A.S.T. programmering is mogelijk. Honderden effect chains en een groot aantal prachtige pianoklanken,maar ook KB3 Tonewheel simulatie, sterke orkesten en strings en nog veel meer moois.
Had zelf een Roland FA06 of Yamaha MOXF6 of MOX6 in gedachten, dus ruilen mag ook
Flightcase is van Rockcase en met wieltjes en extra schuim voor toetsbescherming en verschillende formaten.
nieuwprijs zat op 260 euro ongeveer.
foto's zijn onderweg!