• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kurzweil PC3LE7 met Flightcase (ook voor 88 toetsen)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcv

Nieuwkomer
Ook wel de Tank genoemd door mijn bandleden. Deze Kurzweil PC3LE7 heeft me nog nooit in de steek gelaten en klinkt en speelt fantastisch. Nou denk je, waarom doe je hem weg? Dat is omdat hij nogal zwaar is en ik eigenlijk toch liever met een 61 toetsen klavier op het podium ga dat ik ook makkelijk kan gebruiken als interface en midi klavier in de studio.

Heeft de updates gehad dus V.A.S.T. programmering is mogelijk. Honderden effect chains en een groot aantal prachtige pianoklanken,maar ook KB3 Tonewheel simulatie, sterke orkesten en strings en nog veel meer moois.

Had zelf een Roland FA06 of Yamaha MOXF6 of MOX6 in gedachten, dus ruilen mag ook ;)

Flightcase is van Rockcase en met wieltjes en extra schuim voor toetsbescherming en verschillende formaten.
nieuwprijs zat op 260 euro ongeveer.

foto's zijn onderweg!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back