[Techno]Ruben Swart - UFO

Dimane

Stamgast
nieuw project van mij. ik moet zeggen dat ik hem erg vet vind. krijg er soms kippevel van. (nog nooit gehad bij een eigen track haha).
commentaar is welkom!

gemaakt in : albeton
vsts: massive / serum / omnisphere

https://soundcloud.com/artistrubenswart/UFO

:okdan: enjoy!

Lekker duister hou ik wel van ... mix is en beetje woliig. Ik wacht zeg maar steeds op het moment dat het filter open gaat....

Ik denk dat het al wat zo schelen als je de dichte hihats en de clap wat harder in zou mixen om het hoog wat omhoog te halen.... En een beetje soort van lead sound/fx hier en daar zou nog kunnen, maar ja dat ben ik ...
Het klinkt nu een beetje alsof je niet durft, dat je je inhoudt zeg maar....

Vooral doorgaan :)

Lekker duister hou ik wel van ... mix is en beetje woliig. Ik wacht zeg maar steeds op het moment dat het filter open gaat....

Ik denk dat het al wat zo schelen als je de dichte hihats en de clap wat harder in zou mixen om het hoog wat omhoog te halen.... En een beetje soort van lead sound/fx hier en daar zou nog kunnen, maar ja dat ben ik ...
Het klinkt nu een beetje alsof je niet durft, dat je je inhoudt zeg maar....

Vooral doorgaan :)

ja ik kan me daar wel in vinden. maar ik heb juist (omdat ik dat normaal altijd wel doe) die top basslaag niet helemaal open gedraaid. (daarnaast klinkt het niet als hij open staat).
normaal wil ik altijd heel veel in 1 track stoppen en dat wou ik nu een keer niet doen dus vandaar minder fx enzo. maar thnx voor de comment ik ga er is naar kijken!

Back