Fabrikant om indruk te maken, of een instrument ontwikkeld door een muzikant?

Ik kan de klank op zich moeilijk beoordelen in deze opname. Ik zou line out opnames moeten horen om te weten of het geluid "body" heeft. Als dat het geval is, is er niks aan het apparaat dat leuke muziek (whatever that may be voor jou) onmogelijk zou maken want je hebt er zo te horen genoeg klanken in. Maar dan moet de intrinsieke geluidskwaliteit natuurlijk wel goed zijn.

Wel spectaculair dat hij dat als onafhankelijke voor een Casio prijs kan laten maken!

Eens op de site gaan luisteren. Het meeste klinkt toch wat dunnetjes. Maar de pads klinken wel leuk metalig, alsof het een vroege digitale bak is. :) Hij heeft attack, release, cutoff, resonance...knoppen. Misschien wel een onverwachte killer padbak?

Je kan blijkbaar ook gewoon zelf samples inladen in dat ding. Dat zou ook mogelijkheden bieden.

Laatst gewijzigd:
De uiterlijke hardware is blijkbaar die van een spotgoedkope Medeli, maar er zou (deels) andere hardware in zitten. Er is sprake van "hardware envelopes en filters" wat ik bij 128 stemmen "een beetje" ongeloofwaardig vind.

Enfin, het lijkt niet het achtste wereldwonder te zijn maar misschien wel een erg bruikbare bak voor sommige toepassingen.

Back