GRATIS: E-Phonic LOFI (beta)

Waarschijnlijk is de pagina ge'cashed'...
Een paar x refreshen zou moeten helpen.. of Control + F5.

maar hij zou nog leuker zijn als je bij downscalen ook de pitch kon upscalen....

Upscalen zorgt voor een kleine vertraging in het geluid wat niet handig is als je hem realtime over een ritme gooit.
Downscalen heeft geen of minder vertraging.
Ik zou het wel kunnen toevoegen... maarja, er is zoveel wat er nog wel in zou kunnen.
Ik wil hem eerst helemaal af hebben, met de variable routing voor alle modules.
Daarna zie ik wel weer... :)

PJ

Ga zo door PJ!

jouw plugin's zijn echt; :halleluja
Ik gebruik vooral vaak Drumatic voor die lekkere analoge bassdrums.. heerlijk gewoon!

(ok enough buttkissing)

maar zodra ik iets uitbreng met een plug van je, komt dr gegarandeert een krat bier naar je toe. :duivels:

Jammer alleen dat deze plug-in een conflict met Windows Kernel32 veroorzaakt....:(
Cubase werkte bij mij niet meer ; nadat ik de Lo-fi plug-in verwijderd had wel weer...

Bugfix ????

Ik heb nog van niemand deze melding gehad.
Hij is behoorlijk goed getest op Cubase SX, Cubase 5.1, Nuendo, Fruity loops, Orion en Traktion.
Geen van deze VST hosts gaven een probleem.
Ik gebruik hem zelf ook in Cubase, zonder problemen.

Wanneer kreeg je de melding? Bij het opstarten van Cubase?

Ik heb gister avond nog even een nieuwere versie ge-upload.
Deze fix klein een bugje in de code. Maar ik denk niet dat dit deze melding had kunnen veroorzaken.

PJ

Laatst gewijzigd:
Ik kon Cubase niet aan de praat krijgen...ik kreeg idd een foutmelding bij opstarten...
Op het net heb ik toen wat info over Kernel32 en Cubase gezocht ; ergens vond ik een artikel over sommige plug-ins die een conflict met Kernel32 veroorzaakten ( o.a. sommige Prosoniq plug-ins ).....heeft iets te maken met het feit dat sommige .dll files in het verborgen gedeelte van Kernel32 een conflict veroorzaken...

Toen ik de Lofi plug-in verwijderd had ( ik dacht dat die misschien er iets mee te maken had omdat na de installatie de problemen begonnen....) werkte alles weer goed....

Ik draai Cubase VST 5.0 onder Windows 98se....

Een heleboel info vond ik na te Googlen op : kernel32 cubase

Jammer,want ik vond het best een leuke plug-in
=(

Jammer,want ik vond het best een leuke plug-in
? Hij deed het toch niet ?

Ok... Ik doe zelf niets specefieks met Kernel32, alles wat daarme te maken kan hebben zit al in de VST SDK.
Heb je de nieuwe versie nog getest?
Het is de zelfde download.

Vaag allemaal.
Jij bent echt de enige die problemen met LOFI heeft...
Inmiddels over de 2000 downloads met alleen maar goede reacties (qua stabiliteit).
Ook zelfs mensen met de zelfde specs als jij.

Heb je een lagere of hogere samplerate? of andere bijzonder instellingen of software?

PJ

Laatst gewijzigd:
Update-tje...

[english]
I've uploaded an updated version...

- Fixes bug when closing application when panel is open.
- Better randomizer.
- Randomizer doesn't set cutoff to zero anymore.
- 10 new presets.

Download from www.e-phonic.com.
[/english]

PJ

Origineel geplaatst door PIE
? Hij deed het toch niet ?

PJ

wel in Wavelab....daar heb ik 'm eerst uitgeprobeerd....

Dat kan ik me voorstellen.

Ik snap er niets van dat hij het bij jou niet doet!.. en meestal kan ik zo iets niet hebben ;)
Ik heb hem vandaag bij een vriend van me in Cubase 5.1 (dus niet 5.0 die jij heb, toch?) en Win98se getest...en alles ging ok.

Groeten,
PJ

Ik snap d'r ook niks van....waarschijnlijk een combinatie van een lichtelijk oude ( en veel troep draaiende ) computer en een kernel32 die overspannen wordt van een te nieuwe plug-in ??

Als ik van de week weer 's tijd heb,zal ik het nog 's proberen...

Overigens....wat ik gelezen heb over problemen met Kernel32 komt er vaak op neer dat er geen peil op te trekken is,dus het kan idd op mijn computer fout gaan maar bij iemand anders goed......ach ja,windhoos hè...

Pie, je flikt het weer !!

Nette plugin. No problems met een p4 met Asus moederbord en Xp, op een STaudio DSP2000 card.

:okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

tekno :)

hier een testje met een 909 kit

nog een stukje testje

te gek effect!

en drumatic klinkt ook wel maf,
nou heb ik eindelijk die drumsynth voor op de pc die ik al zo lang aan het zoeken was ;)
(iets met meer punch dan de standaard samples...)

doe zo voort!:okdan:

-cloudy

:doei:

Back