Midi controlling tussen AN200 en SX

Auxillary

Ouwe rot
overleden lid
Laatste tijd werk ik steeds meer met mijn AN200 en lukt het me ook steeds beter om verschillende 'dingen' via MIDI te controllen, (ja ik ben vrij nieuw). Maar ik kom ook regelmatig MIDI control nummers tegen die ik niet in het 'lijstje' van Cubase SX tegenkom.

Om een voorbeeld te noemen:
De FEG depth van de AN200 heeft CC81 (manual page 119). En laat die in de SX lijst niet staan! Verder kunnen de nummers ook verschillen onderling.

Bestaat er een lijst waar dit wel vermeld staat? Wie werkt al langer met de AN en weet de verschillende CC waarden?

Eric

Ik zit op kantoor, dus vergeef de jargonfouten, maar als je in Cubase in de key-editor zit, je weet wel, die grid editor, dan kan je onderin kiezen welke controller je in beeld wilt hebben. Daar zit ook een optie bij als Show More, of Show All oid... Dan heb je alle standaard midicontrollers op een rijtje...

Hehehe, ok! Maar zover ben ik wel ja. Maar als je in die lijst midi controller nummer 81 zoekt staat die er bijvoorbeeld niet tussen. Na 78 krijg je GEN Pupr 5, 6, 8.

Eric

n0_key U hebt gelijk.

Ik heb inmiddels mijn fout zelf gevonden. Ik had idd doorgeteld echter het werkte niet. Waarom niet omdat ik in het linker rijtje in Cubase al midi controller 79 had staan!

Als ik dus nu even opnieuw tel kom ik wel uit bij midi nummer 81!

Bij mij moet alles in twee keer! Ik kan het niet vinden, ... ik ga hulp halen, .... en vind het dan toch zelf! Aaaaghhhh!

Toch bedankt voor je snelle reactie!

Eric

Back