Synthesizer / Music tshirts

Synthesizer / Music tshirts

• Totaal aantal stemmers
    7

Kjellev

Nieuwkomer
Hallo iedereen!
Ik ben bezig met een klein zij-projectje van me.
Ik heb een hoop synths & drummachines ooit als oefening geïllustreerd. Nu wou ik er posters mee maken, maar toen bleek hier weinig interesse voor te zijn. Om het project nieuw leven in te blazen ben ik bezig met tshirts te laten drukken. Ik heb momenteel 3 ontwerpen klaar die ik zou willen lanceren. De Shirts zouden gezeefdrukt worden (geen goedkope digitale copy/print dus) op 100% katoen (175gr voor witte en 185gr voor de zwarte). Kwaliteitsshirts die dus niet na 3 keer wassen vervagen.

Nu wou ik even polsen of mensen hier daar interesse in zouden hebben. Het zou 15€/ tshirt zijn (excl. verzending).
Welk ontwerp vinden jullie de leukste?

2emofhl.jpg

34xq9t1.jpg

mmeyqv.jpg

Qua ontwerp vind ik de bovenste de leukste, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik er zelf niet zo gauw 1 kopen/dragen vanwege het hoge nerdgehalte dat rond onze hobby hangt.

Persoonlijk vind ik de bovenste het beste. Ik vind de geabstraheerde vormen te onherkenbaar. Ik moet te veel zoeken naar wat wat is.

Ik herken alleen de SH101, de 909 en de magnetron.

Sorry maar succes!

@dreamer:

Kleuren zijn perfect mogelijk, maar als ik een rood tshirt zet zal iedereen die een groen of blauw wilt er geen kopen :) En wit / zwart is perfect acceptabel.

@Enzo F.
Omdat ik niet wil dat het design zou gekopieerd worden is de preview wat kleiner. Hier is een detail van de volledige illustratie. Het zijn dan ook Illustraties van synthesizers. Allemaal van bestaande, maar met een persoonlijke stijl eraan gekoppeld. Er zit van alles tussen. Nord, PPG, Dave Smith, Korg, Casio, Roland, Linndrum, Oberheim,...
332b3v7.png

Ik vind de eerste het beste idee, lijkt een beetje op deze van Society6:
17216127_12699985_pm.jpg

Ik ben echter niet zo'n t-shirt drager dus zou er niet zo snel 1 aanschaffen, maar veel succes!

Zowieso is zwart makkelijker voor mij dan wit, want dat wordt te snel zwart (:P).

Bovenste 2 vind ik wel cool en zou die ook dragen (al ben ik bijna 50...).
XXL graag :D

Tip : SynthFreak tussen rechte haken zoals Synthforum zou ook cool zijn, denk ik.

Back