• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSI Evolver Desktop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Point One

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Bij deze gaat mijn DSI Evolver de verkoop in. Machtige synth, zelfs iets te machtig naar mijn smaak: ik ga voor iets eenvoudigers. Inbegrepen zijn ook de originele adapter en handleiding, welke allebei nog in goede staat zijn, net als de Evolver zelf.

Foto's zijn te begluren op marktplaats, speciaal voor synthforummers is de vraagprijs €315.

Beluisteren + afhalen kan in het centrum van Utrecht; verzenden heeft absoluut niet de voorkeur maar is in overleg wel mogelijk. Contact via privébericht of per wwf.woortman@gmail.com

Groeten,

Willem

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back