So, ik zit al een tijdje met het idee om een maandelijkse meet-up/hangout te organiseren in het locale hacklab hier in Amsterdam: ]LAG(
Voor eenieder die geïnteresseerd is om onder het genot van een biertje
/ club mate
/ koffie / thee
te prutsen en ouwehoeren met/over audio-gear.
In het lab hebben we een electronica-hoek met soldeer-spul, analog scope en legio onderdelen (en anders stapels kapotte gear waar onderdelen van te recyclen zijn). Verder is er een crappy behringer-mixer en een stoffige Formant waar mee gespeeld kan worden. De intentie is daarom ook vooral BYO en meer faciliterend.
Nu rest de vraag: wanneer?
Welke dagen zouden voor mensen het beste uitkomen? ik dacht zelf aan do/vrij/za (donderdag en zaterdag zijn de reguliere 'open' avonden, dus op zich ligt mijn voorkeur bij de vrijdag).
Suggestie voor eerste datum: 16 oktober
groetjes,
je dreamer

Voor eenieder die geïnteresseerd is om onder het genot van een biertje
/ club mate
/ koffie / thee
te prutsen en ouwehoeren met/over audio-gear. In het lab hebben we een electronica-hoek met soldeer-spul, analog scope en legio onderdelen (en anders stapels kapotte gear waar onderdelen van te recyclen zijn). Verder is er een crappy behringer-mixer en een stoffige Formant waar mee gespeeld kan worden. De intentie is daarom ook vooral BYO en meer faciliterend.
Nu rest de vraag: wanneer?
Welke dagen zouden voor mensen het beste uitkomen? ik dacht zelf aan do/vrij/za (donderdag en zaterdag zijn de reguliere 'open' avonden, dus op zich ligt mijn voorkeur bij de vrijdag).
Suggestie voor eerste datum: 16 oktober
groetjes,
je dreamer