Synth meet-ups Amsterdam

Synth meet-ups Amsterdam

• Totaal aantal stemmers
    11
hello hoi hoi kerels,
cool deze post hier te vinden! ik ben op zoek naar mensen de mij kunnen helpen een nova drone (caspar electronics.com) te bouwen, graag tegen geld, cadeau, muziek lessen of wat ook.. of als iemand interesse heeft ook samen te bestellen en minder porto kosten te betalen, komt uit de USA.
ik heb relatief weinig ervaring met bouwen en all dit en net begonnen met synths te experimenteren.
hop van iemand te horen,
groeten

Die drone ziet er best simpel uit. Niet zo veel componenten. etc.
Er staat ook een prima guide op hun site, dus met een klein beetje instructie moet je die prima in elkaar kunnen zetten denk ik!
Goed te doen als eerste projectje zou ik zeggen :)

Je bent zaterdag 9 Januari absoluut welkom om eens een soldeerbout vast te komen houden!

:verkoght:

aight cool, maar ik ben echt niet so bekend met deze dingen en beetje bang iets kapot te maken..
bedankt voor de uitnodiging, ik hop ik heb volgende zaterdag tijd om een beetje beginnen te uvenen ;)

beinah vergeten, ik heb nog een akai 8 thuis waar de usb contact kapot is. misschien een goede kans voor het eerste begin!
waneer is het deze zaterdag?

Deze zaterdag is aankomende zaterdag .. of bedoel je dat niet? :geslaagd:

Van 2uur 's middags tot ~middernacht zal de boel open zijn.

Was weer rustig, maar gezellig!

Er is gewerkt aan delays, midi-mods en de formant heeft een revisie op de psu gekregen.
Tussendoor even bij kunnen komen met een stapel pannenkoeken :W

Volgende is 6 Februari!

ik moet zeggen dat deze soldeerclub/ synthmeet ook erg helend is als je nog brak bent van de avond ervoor :) in alle rust heb ik eindelijk een midi bordje voor mn monotribe gemaakt en ik kan melden dat deze inmiddels naar tevredenheid werkt en vooral ook de midi uitgang is erg leuk.. t is toch een geinig sequencertje met die flux mode.
de pannenkoeken heb ik helaas gemist wie weet volgende keer beter 8~

Zijn er nog suggesties voor komende data?
Ik dacht aan 5 maart, maar het mag natuurlijk ook op een hele andere dag :)

(en de delay waar ik mee bezig was lijkt het niet te doen .. dus 'back to the drawing board' ..)

5 maart klinkt prima
als het goed is ben ik dan net verhuist naar de overkant van t pleintje daar ;-]
naast de bollox

^ Zeker wel! De soldeerhoek wordt op dit moment wel een beetje verbouwd .. maar zal morgen wel weer bruikbaar zijn. :)

@ lucmsp: tof. Zie je dan?

Zal ik 5 maart dan maar vast inplannen?

Deze zaterdag weer dus :)

Iemand nog verzoekje voor volgende maand?
(een vriend van me stelde een vrijdag of zondag voor, omdat hij op zaterdagen niet kan)

Back