vals?
vals?
Lead is zeker niet vals, maar omdat het tegen de wetten van akkoorden gaat klinkt het minder, maar dan zal ik de enige zijn die het verrassend nieuw is.
Deze reactie had ik al verwacht.
Vinden jullie dat het ook na 2:40 minuten ( de lange break) nog steeds vals klinktwant da ken niet.
Break vink zelf niet te lang, nummer zelf is gewoon lang, is geen radio edit.
Accoorden weet ik wel redelijk wat van.
Lead vond ik zelf droog het mooiste, dan klinkt deze goed mono naar voren, en lead vind ik trouwens ook niet saai, omdat er best veel veranderingen in zitten.
Wat betreft de mastering klopt het inderdaad dat het niet goed goed afgemixed is, kick valt soms zelf zeg, is bug van supernova II
Kick klinkt over stuurd, maar zo heb ik hem gemaakt, zou inderdaad ook meer aan die kick moeten sleutelen.
Zelf blijf ik het liedje interresant vinden, klinkt elke keer leuk, kijken hoelang dat gaat duren.
Heb liedje met cubase sx gemaakt, (ikke maar denken van als ik cubase sx koop ik goeie ondersteuning krijg pfff, koop nooit meer software van steinberg, die laten nix van zich horen).
Setup is, dsp2000c,ddx3216(beste koop van me),supernova 2,jp8080(the best),jv1080(eerste synth),mc505(iemand kopen?), eurorack mx 2804.
natuurlijk een pc.

p4 2,4 512mb.
speakers zijn van jbl pg-9 ofzo was het.
http://members.chello.nl/veenstra2/ <-------mijn setup in het midden van de pagina.
vorig jaar mijn eerste plaat uitgebracht, stupasonic.
Zal binnenkort weer een nieuwe sound van me uppen, en bedankt voor de reacties! met nog extreme vocals!!!