[Tech/Indus] Een Schild van Illusies

Ik vind hem nog niet tof, heeft wel potentie. Alles klinkt nog gortdroog.

Ik vind hem eigenlijk wel gaaf. In elk geval heel anders dan ik vaak hoor. Heeft een heel goede energie. Zou ook een prima filmscore kunnen zijn: het is nacht, duister, we bevinden ons in het voormalige Oost Berlijn, een aantal jongeren met hoodies rent over straat en schuilt in een steeg. Dan komt er langzaam een zwarte Lincoln voorbij rijden, ze zijn ergens naar op zoek... Dan stapt er een aantal mannen met clownsmaskers uit de auto en even later een man met baard,lange zwarte jas en een wandelstok. De jongelui rennen verder de steeg in, maar aan het eind van deze steeg staat een hek. Ze zitten hopeloos in de val. De rest van het verhaal is te gruwelijk om hier op te schrijven, maar u kunt zich er wel iets bij voorstellen.

Dat dus.

nou we boffen toch maar weer met al die gratis te downloaden tracks !

Er zitten zeker hele leuke sounds in! Ook wel lekker donker sfeertje, houd ik wel van. De synth op 2:30 is lekker, mag wel wat prominenter omdat die zo lekker donker is. En ik mis in het gedeelte daarna een beetje de actie die een heel klein beetje op gang komt met de hi-hats vanaf 3:20 pas. Los gaan daar, vlieg maar uit de bocht!
Ik zou em wat compacter maken zodat het overal interessant blijft, wat meer actie erin, wat vetter mixen en je hebt een top track volgens mij, bijna alle elementen voor een top track zijn daar. Ik heb het geduld niet om de hele track af te luisteren (maar dat kan ook aan mij liggen).

Haha nice, Lansberg!

mcanic, Ik krijg vaak te horen dat mijn tracks zo kort zijn maar ik begrijp je feedback wel. Hij komt misschien wat minimalistisch over. Ieder zijn ding al is het ook iets wat ik nog verder moet ontdekken gezien ik mijn tracks meestal volprop.

BOEM

Back