• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Paia Proteus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mono-poly

Cheff Noodle
Ik kijk net ff naar de specs van de pro one
En ze hebben exact de zelfde vcos filter eg envelope etc
Het is gewoon een modulaire pro one met geheugens
En eigenlijk wou ik er 550 voor vragen maar had met me suffe kop 500 ingevuld
Maar die prijs van 500 blijft hoor, alleen geen afdingen meer want een pro one gaat voor meer in de nederlanden

toch vreemd... als je zo naar die foto kijkt zitten er toch minder knoppen en schakelaars op als op de pro1... mistie de "sequencer" en lfo ofzo?...
maar goed.. wil er zeker niks aan af doen, als ik 500 euro's had liggen zou ik'm meteen komen halen!!!... de sound van een pro1 is GOD!

Hij is niet exact het zelfde
Maar ik denk dat je de sounds aardig goed kan na maken en op slaan in het geheugen
En hij is semi modular
De Oscilators en filter en envelopes zijn identiek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back