Wat zijn de meest vervelende eigenschappen van twee interfaces naast elkaar zonder adat?
Is dat timing en hoeveel problemen heb je daarvan?
Wat zijn andere issues?
Wat zijn andere ervaringen positief of negatief?
Ik heb zelf verder ingelezen zeer weinig info maar het komt er op neer dat als je opneemd met een sample rate van bv 96000 dat dan je samle rate niet altijd 96000 is maar zo'n beetje gemiddeld , de ene keer is het 95990 de andere sample kan weer 96024 zijn. Het zou als je mazzel hebt een mooie swing kunnen zijn maar denk niet handig is. Toch had ik dit niet verwacht dacht altijd dat digitaal constant was maar nee dus.
Wat wil je ermee doen? Waarom wil je dat?
De meeste software kan maar 1 interface tegelijk gebruiken. Op de mac kan je 2 losse interfaces softwarematig aan elkaar koppelen.
Ik wil 1 motu 828mk2 alleenstaand omdat ik dan 8 i/o heb inplaats van 8 in om ook aux te zenden. In ableton staan ze allemaal dus ik kan ze selecteren. Ik heb 1xUFX en 2 Motu 828mk2's normaal in Adat
motu in adat modus heeft geen out vandaar. Beetje moeilijk te begrijpen allemaal. motu 828 heeft de snelste computer sync sequenser tijd. maar dat is dan nu ff niet zo handig denk ik
Ja ik snap het...
Heb zelf de zelfde setup maar dan met een UCX en 1 motu 828 mkII.
Viel mij ook tegen dat je dan de uitgangen op de motu niet meer kan routen via de adat.
Zoiezo zou ik de motu's via wordclock aan de UFX hangen. Die heeft een veel strakkere clock en daar knapt de motu al aardig van op.
Maar volgens mij kan je niet en UFX en de motu tegelijk als driver kiezen in ableton. Tenzij je de 1 alleen als ingangen en de ander alleen als uitgangen gebruikt.
Ben zelf van plan een behringer ADA8200 er daarvoor te kopen ipv de motu.
Maar volgens mij kan je niet en UFX en de motu tegelijk als driver kiezen in ableton. Tenzij je de 1 alleen als ingangen en de ander alleen als uitgangen gebruikt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.