[basic techno] sleur

geschirrspüler

ex pocketzip
onlangs een zeer simpel technotrackje gemaakt, vind hem zelf wel lekker klinken dus misschien denken jullie daar ook zo over :)
mist nog wat green velvet-achtige vocals maar ik zie mezelf niet meteen in staat om daar voor te zorgen :P

redelijk enthousiast geweest met de master limiter maar dat past er misschien net bij? :engel:

Attachments

• sleur.mp3
    4,9 MB · Bekeken: 64
Ik vind er weinig aan. Inderdaad zeer simpel en daardoor ontbreekt er diepgang in de vorm van elementen om het spannend te maken of houden. Ik mis vooral een bas. Dit kan ik nauwelijks een track noemen.

Een technotrack van twee minuten is eigenlijk ook een onmogelijkheid, maar goed. :-)

hey stupide, het is inderdaad meer een uit de kluiten gewassen snippet dan echt een volledige track :D

hij is ook zeer uitgekleed, wat monotoon zelfs. merk bij mezelf dat ik daar tegenwoordig wel van hou, ook in andermans muziek. gewoon rechtdoor, punt. hoe complexer en afwisselender de track, hoe meer ik uit "the zone" raak. maar kan me voorstellen dat niet iedereen daarvan houdt :)

Minimale techno trek ik wel, maar dit gaat wel ver hoor. Sorry, dit is toch echt simpele droge 909 loop met 1 synth lijntje er over. Kan een leuk track worden, maar is het nu nog niet. Toch die velvet-achtige vocals maar eens proberen :D?

thanks proto en gloomer!

eens ik green velvet te pakken krijg voor wat vocals post ik een update 8o)

Back